להצעת מחיר לחתימת עורך דין על תצהיר עקב פטירת בעל הרכב בכל רחבי הארץ, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

העברת בעלות ברכב עקב פטירת בעל הרכב

חוק הירושה מסדיר את עזבונו של אדם במותו, בין היתר את מטלטליו הכוללים כלי רכב.  הסדרת המיטלטלין הנוגעת לכלי רכב מעוגנת בתקנה 285 לתקנות התעבורה.

שינוי רישום בעלות של רכב במקרה של אדם שנפטר יבוצע אך ורק במשרד הרישוי, כאשר חשוב לציין כי שינוי רישום בעלות בירושה אינו מוסיף "יד" במנין הבעלויות ברכב.

בהתאם לנוהלי אגף הרישוי, במידה ואדם נפטר, יש לאפשר למשפחת הנפטר הדפסת חידוש רישיון רכב לשנה הקרובה על מנת לתת בידי המשפחה שהות להסדרה משפטית של צו קיום צוואה.

הסדרת רישום הרכב באופן קבוע על שם בן או בת הזוג

אלו מסמכים נדרשים לצורך העברת רכב הנפטר על שם בת הזוג?

לצורך העברת בעלות של הרכב על שם בן/בת הזוג של הנפטר, יש להמציא למשרד הרישום את המסמכים שלהלן לצורך העברת הבעלות:

  • תעודת פטירה.
  • תעודות זהות מקוריות של בת או בן הזוג של הנפטר.
  • רישיון רכב.
  • תצהיר חתום בפני עורך דין בו רשום מפורשות כי היא/הוא היה/תה בן/ת זוגו/תו היחיד/ה וכי הם חילקו משק בית משותף וכי המוריש לא ציווה את הרכב.

 בכל מקרה בו היה בבעלות הנפטר רכב נוסעים פרטי או אופנוע שלא משמשים לצרכי עסק או מסחר, יש לערוך את התצהיר באופן לפיו יצהיר בן הזוג כי כלי רכב אלה משמשים את משק הבית הפרטי בלבד.

 

להצעת מחיר לעריכה וחתימת עורך דין על תצהיר העברת רכב בכל רחבי הארץ, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: