עורכת הדין אודרי שמש רביע בעלת מומחיות רבת שנים בהגשת תביעות לפינוי שוכרים בכל רחבי הארץ ומעניקה מזה שנים רבות ייעוץ משפטי מקיף ומקצועי למשכירי דירות.

אם אתם מעוניינים בקבלת ייעוץ משפטי לפינוי שוכר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו ולקבלת  הצעת מחיר הוגנת בגין הגשת תביעת פינוי, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו מענה בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא:  

{מומלץ!} פינוי שוכר בהליך מהיר

הדייר לא משלם ולא יוצא מהדירה?
השוכר אינו מפנה את הנכס בסיום החוזה?

השוכר אינו עומד בתשלומי שכר הדירה והמיסים?

איך מפנים שוכר מדירה?

אין ספק שמדובר במצב מאוד מתסכל וכואב ואולם חשוב להדגיש כי על אף המצב אינכם חסרי אונים ובהחלט ניתן להתמודד עם הבעיה ביעילות ובמהירות, תוך חסכון בהוצאות כספיות רבות וצמצום הנזקים.

אנו מתמחים בטיפול מהיר, יעיל ומקצועי עד לפינוי הנכס ומשרדנו יסייע לך להחזיר את החזקה במושכר בתוך פרק זמן קצר מאוד!!!

הפתרון היעיל  והמהיר ביותר במקרה של דייר סרבן - שוכר שלא מתפנה:

ראשית, מומלץ לפעול כנגד שוכר שאינו משלם דמי שכירות או שמסרב לפנות את הנכס במועד באופן מיידי ולא להמתין שהדברים יסתדרו או שהדייר יחזור בו מהפרת החוזה. בסופו של דבר מדובר במירוץ נגד הזמן שתכליתו להביא לפינוי הנכס (פינוי הדירה המושכרת)במהירות האפשרית באופן שיפחית למינימום את הנזק שייגרם מאובדן שכר דירה ויאפשר השכרת הנכס לשוכר אחר. 

שני השלבים לפינוי המושכר:

 בשלב הראשון - תביעה לפינוי מושכר וקבלת פסק דין

תביעה לפינוי מושכר הינה תביעה בהליך מזורז שתכליתה לברר באופן מהיר (בתוך 90 יום) תביעות פינוי בהיעדר מחלוקת עובדתית מורכבת.ההליך המהיר נמשך פרק זמן קצר, ויכול להסתיים אפילו תוך 60 ימים ממועד הגשת התביעה (בניגוד לתביעה רגילה שיכולה להתברר במשך מספר חודשים ואף שנים).במסגרת ההליך המהיר דן בית המשפט אך ורק בנושא הפינוי, ולא ניתן לברר במסגרתו תביעות אחרות, כגון עניינים כספיים.

במידה והנתבע אינו מתגונן כנגד התביעה ניתן לקבל פסק דין לאחר 30-40 יום בהגשת בקשה למתן פסק דין בהעדר הגנה.
 
שלבי ההליך של תביעת הפינוי:
 
התובע ייגיש כתב תביעה אליו יצרף תצהירי עדות ראשית, חוות דעת מומחה, אסמכתאות משפטיות ויתר הראיות בתיק. על הנתבע להגיש את כתב ההגנה תוך 30 יום מהמועד שבו הומצא לו כתב התביעה. בכתב ההגנה יפרט הנתבע את טיעוניו ויצרף אליו תצהירי עדות ראשית של העדים, חוות דעת מומחה ואת יתר הראיות והמסמכים הנוגעים לעניין.
בית המשפט יקבע מועד לדיון בתביעה שלא יהיה מאוחר מ-30 ימים מהמועד האחרון להגשת כתב ההגנה האחרון בתיק.הדיון בבית המשפט יסתיים בתוך יום אחד ולכל המאוחר בתוך 14 ימים, ייתן בית המשפט פסק דין.
 

בשלב השני - ביצוע פסק הדין ופינוי הדייר בפועל

בהנחה שהשוכר לא פינה את הדירה בהתאם למועד שנקבע בפסק הדין, יש לפעול לפתיחת תיק בהוצאה לפועל לשם ביצוע פסק הדין. לאחר מימוש פסק הדין, הדירה תוחזר לחזקתו של בעל הדירה כך שבסופו של התהליך יוחלפו המנעולים בדירה ומפתחות הדירה יימסרו לידו.

לאחר ביצוע שלבים אלה, יוכל בעל הדירה להשכיר את הדירה כשהיא פנויה מכל אדם ו/או חפץ למשכיר פוטנציאלי איכותי תוך החתמתו על חוזה שכירות מקצועי שיגן על המשכיר (בעל הדירה) בעתיד מפני שוכרים בעייתיים.

פיצוי בגין הנזקים לאחר פינוי השוכר

מידה והשוכר המפונה הותיר לבעל הדירה חובות בגין אי תשלום דמי שכירות ו/או חשבונות ו/או בשל נזקים שהוא גרם לדירה,ניתן להגיש כנגדו גם תביעה כספית לפיצוי והשבת הכספים הללו לרבות פיצוי בגין ההוצאות שהוצאו ושכר הטרחה ששולם לעורך הדין.

פינוי שוכר בכוח:

חשוב להבהיר כי מבחינת החוק לא ניתן לבצע דין עצמי ולפנות את השוכר בכוח. יש להגיש תביעה לפינוי מושכר ולאחר קבלת פסק הדין, יש להגיש אותו לביצוע על ידי קבלני לשכת ההוצאה לפועל.

פינוי דייר -כמה עולה האגרה?

נכון לשנת 2021, האגרה שיש לשלם בעד הגשת תביעה לפינוי דייר במסלול המהיר שתתברר תחת הכותרת “תביעה לפינוי מושכר” עומדת על סך 657 ש”ח .

מחיר: עלות פינוי שוכר. כמה עולה להגיש תביעת פינוי?

מאחר ולא נקבע מחיר אחיד או מומלץ על ידי לשכת עורכי הדין, שכר הטרחה של קיום הליך תביעת הפינוי תלוי במספר גורמים לרבות מורכבות התביעה ומידת ההשקעה הנדרשת בו. יחד עם זאת, ניתן לראות כי טווח המחירים להגשת תביעה לפינוי דייר נעים בין כ- 5,000 ש”ח +מע"מ ואילך, כאשר חשוב להדגיש כי סכום זה אינו כולל את אגרת בית המשפט ועלות השליחים שיידרשו במידת הצורך.

משרדנו בעל מומחיות רבת שנים בהגשת תביעות לפינוי שוכררים ומעניק מזה שנים רבות ייעוץ משפטי מקיף ומקצועי למשכירי דירות.

עורכת דין אודרי שמש רביע משמשת מזה כתשע שנים יועצת משפטית בעיריית תל אביב (בבית הצעירים במזא"ה 9 ) המהווה מוקד מידע וייעוץ בין משכירים ושוכרים בעיר.

הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ואנו נשמח לייעץ לכם באופן מקצועי תוך מתן שירות אדיב.

משרדנו מתמחה בהגשת תביעות דחופות לפינוי מושכר בכל רחבי הארץ. משרדנו ליווה ומלווה מאות לקוחות מרוצים מהגשת התביעה לפינוי ועד אכיפת פסק הדין בהוצאה לפועל ופינוי הדייר.

למשרדנו היכולת והאמצעים להגיש תביעת פינוי בתוך 24 שעות מרגע הפנייה אלינו!!!

אם אתם מעוניינים בקבלת ייעוץ משפטי לפינוי שוכר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו ולקבלת  הצעת מחיר הוגנת בגין הגשת תביעת פינוי, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו מענה בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

חוקים רלוונטיים:

חוק השכירות והשאילה, תשל"א-1971

חוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973

תקנות סדר הדין האזרחי, תשמ"ד-1981

תקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט - 2018

חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), תשל"א-1970

חוק החוזים האחידים, תשמ"ג-1982

תגיות:

בדיקת החוזה טרם השכרת דירה

עריכה וניסוח של חוזה שכירות

דיני שכירות

הפרת חוזה שכירות

סכסוכי שכנים

טיפול בצ'ק ביטחון, ערבים, שיק (המחאה) בנקאי, ועוד

ייצוג –  תביעה לפינוי מושכר כאשר שהשוכר לא משלם

הפרת חוזה

סיוע עורך דין בשכירות מוגנת ובלתי מוגנת.

 פינוי מושכר

פינוי שוכר

עלות פינוי שוכר

פינוי שוכר מדירה

מכתב התראה למשכיר

פינוי שוכר קורונה

פינוי שוכר שלא משלם

תביעה לפינוי מושכר אגרה

טיפול במקרה של שיק ביטחון שהופקד שלא כדין

פינוי שוכר ללא חוזה שכירות

פינוי שוכר לפני תום החוזה

ייעוץ בדיני שכירות

עלות פינוי שוכר

תביעות קטנות בנושאי שכירויות

דייר סרבן

תיקון ליקויים בדירה מושכרת – ייעוץ במקרה שבעל הבית מסרב לשלם