עו"ד אודרי שמש רביע הינה עורכת דין המומחית בהכנת בקשות וייצוג בצווי הגנה וצווי הרחקה ובעלת נסיון רב בבתי המשפט השונים בתחום זה.

עו"ד אודרי שמש רביע פועלת תמיד למען לקוחותיה ללא מורא ובנאמנות, תוך לחימה עיקשת, רציפה ובלתי מתפשרת עד לקבלת התוצאה הרצויה והמטיבה עם הלקוח.

לקבלת הצעת מחיר להגשת צו הגנה או צו הרחקה, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא:  סודיות מלאה מובטחת!

[מומלץ, מעודכן 2022] צו הרחקה/ צו הגנה מחיר – כמה עולה צו הרחקה/צו הגנה/צו מניעת אלימות במשפחה?

מה ההבדל בין צו הרחקה לצו הגנה?

צו הרחקה:

בהתאם לחוק, הטרדה יכולה להיות אחד  מן המעשים הללו: בילוש, מארב או בהתחקות אחר תנועותיו או מעשיו של אדם/ פגיעה בפרטיותו בכל דרך אחרת/ באיומים על פגיעה בו/ ביצירת קשר עמו בעל-פה, בכתב או בכל אמצעי אחר, פגיעה ברכושו, בשמו הטוב, בחופש התנועה שלו וכן הלאה וכן הלאה.
 
הוצאת צו ההרחקה נועדה למנוע הטרדה, בכל דרך שהיא, של אדם בידי אדם אחר. לרוב, תוקף הצו הוא עד 6 חודשים, כאשר הפרת הצו משמעה עבירה פלילית העלולה להביא להגשת כתב אישום ואף למעצר.
 
איזה הגנות מעניק צו ההרחקה לנפגע?
 

במסגרת מתן צו ההרחקה על ידי בית המשפט, ניתן לאסור על הפוגע, בין היתר, ליצור עם הנפגע כל קשר בעל-פה, בכתב, או בכל אמצעי אחר, כגון טלפון, הודעות טקסט, פנייה ברשתות החברתיות וכו', להימצא במרחק מסוים מדירת מגוריו, מרכבו, ממקום עבודתו או ממקום לימודיו של הנפגע, או ממקום אחר שהנפגע נוהג להימצא בו בקביעות, להטריד את הנפגע בכל דרך אחרת, לשאת או להחזיק נשק, לרבות נשק שניתן לו מטעם רשות ביטחון או רשות אחרת מרשויות המדינה.

הוצאת צו הרחקה הינו הליך לא קל  לשני הצדדים הן מבחינה רגשית והן מבחינה משפטית. למשרדנו מומחיות רבת שנים בתחום ואנו שמים דגש על שני היבטים אלה ונמצאים כאן עבורכם לתת תמיכה בכל ההליך על כל המשתמש מכך.

מה זה צו הגנה מכוח החוק למניעת אלימות במשפחה?

אלימות במשפחה בין אם היא פיזית, נפשית, מילולית, מינית או כלכלית הינה תופעה רווחת במציאות הישראלית. לצורך כך נחקק החוק למניעת אלימות במשפחה, התשנ"א – 1991 )להלן: "החוק למניעת אלימות במשפחה") אשר מספק הגנה מיידית כנגד בני משפחה אלימים על ידי מתן צו להרחקתם מהנפגע ומסביבתו.

במסגרת החוק למניעת אלימות במשפחה, בידי קורבן האלימות האפשרות לבקש סעד מיידי וזמני לצורך הרחקת אותו בן משפחה אלים, כאשר הבקשה צריכה להיות מלווה בראיות ובתצהיר ערוך כדין על ידי עורך דין.

ההגבלות שבית המשפט עשוי להטיל על בן המשפחה האלים:

כך לצורך העניין, בסמכותו של בית המשפט לתת צו הגנה האוסר על האדם האלים והמטריד להימצא בתחום של ביתו ו/או דירתו ו/או עירו של הנפגע/ת וכן לאסור עליו להטרידו בכל מקום באופן ישיר או עקיף לרבות במקום העבודה. בנוסף, צו ההגנה יכול למנוע מהפוגע שימוש בדירתו. בנוסף, עם מתן צו ההגנה נאסר על המחויב בצו להחזיק נשק לרבות במקרים בהם אותו בן משפחה הינו בעל רישיון לנשק ואף נדרש לנשק לצורך עבודתו. בית המשפט מוסמך להגביל את האדם האלים בדרכים נוספות וכן לדרוש ערובה לקיום הצו, הכול בכדי להבטיח את שלומו של מבקש הצו.

מכאן ניתן להבין שבית המשפט שם לנגד עינו את שלומו וחירותו של הנפגע/ת, ורק לאחר מכן זכויותיו של החשוד/ה באלימות.

מתי יינתן צו הגנה:

בית המשפט יתן צו הגנה, כאשר הוא שוכנע כי מבקש/ת הצו נמצאים בסכנה ממשית ומיידית וכי הבקשה הוגשה בסמוך לאירוע האלימות. לכן חשוב מאוד להגיש את הבקשה למתן צו הגנה בסמוך לאירוע האלימות שאירע, כך ניתן להוכיח ביתר קלות, כי קיים חשש מיידי להתרחשות אירוע נוסף.

ברוב המקרים, יינתן צו הגנה במעמד צד אחד שלמבקש/ת, ואולם, החוק למניעת אלימות במשפחה מחייב את בית המשפט לקיים דיון במעמד שני הצדדים, בתוך 7 ימים מיום מתן הצו.

תוקפו של צו הגנה הוא שלושה חודשים וניתן להאריכו עד לתקופה של שנה.

הפרת צו הגנה:

סעיף 7 לחוק למניעת אלימות במשפחה קובע כי במידה ובן המשפחה האלים שכנגדו ניתן מפר אותו, הרי שלמשטרת ישראל הסמכות לעצור אותו.

לפיכך, במידה והצו מופר, יש לגשת באופן מיידי למשטרת ישראל לצורך הגשת תלונה בדבר הפרת צו הגנה.

דוגמא לבקשה לצו הגנה

להלן קישור לטופס בקשת לצו הגנה מעודכן לשנת 2022:

https://www.gov.il/BlobFolder/service/request_safety_order/he/Request_for_Protection_Order252.pdf

במידה ואת/ה מרגיש/ה מאויימת/ם עלייך לפנות למשרד עו"ד אשר מומחה בתחום. 

צו הגנה מחיר: צו הרחקה מחיר: מהי עלות הגשת בקשה לצו הרחקה/עלות הגשת בקשה לצו הגנה?

עלויות עורך דין המומחה לצו הגנה, צו הרחקה וצו למניעת אלימות במשפחה משתנות והן נעות בהתאם למורכבות של התיק. יודגש כי הגשת צו הרחקה/צו הגנה אינו מצריך תשלום אגרה לבית המשפט.

הליך להוצאת צו הרחקה /צו הגנה מצריך ליווי משפטי איכותי ודיסקרטי! משרדנו בעל מומחיות וניסיון רב שנים בתחום זה. לקבלת ייעוץ וקביעת פגישה, הנכם/ן מוזמנים/ות להשאיר הודעה באתר או להתקשר לנייד: 050-8684663.

בנוסף, להצעת מחיר להגשת צו הגנה או צו הרחקה, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא:  סודיות מלאה מובטחת!

האמור במאמר זה אינו מהווה כתחליף לקבלת ייעוץ משפטי של עורך דין ו/או בעל מקצוע רלבנטי אלא מהווה מידע כללי בלבד, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית בהסתמך על המידע המפורט במאמר נעשית על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

נושאים רלוונטיים נוספים:

 צו הרחקה

צו הרחקה לשכנה

צו הרחקה עקב עבירת מין

צו הרחקה בבימ"ש

צו הרחקה הטרדה מינית

צו הרחקה לשכן

צו הרחקה לשכנה

צו הרחקה עקב איומים

צו הרחקה עקב תקיפה

קיצור תקופת צו הרחקה

הפרת צו הרחקה

צו הרחקה ל-6 חודשים

צו הרחקה בין בני משפחה

צו הרחקה עקב איומים

מחיר צו הרחקה

עורך דין מומלץ צו הרחקה

צו הגנה

תצהיר צו הגנה

עורך דין מומלץ צו הגנה

מחיר צו הגנה

צו הגנה מפני אלימות במשפחה

צו הגנה בבימ"ש לענייני משפחה

הרחקה מהבית

ביטול צו הרחקה

ביטול צו הגנה

קיצור תקופת צו הגנה

איסור יצירת קשר

הפרת צו הגנה

חקירה במשטרה על הפרת צו