להצעת מחיר לאישור ייפוי כוח נוטריוני לבנק או כל אישור נוטריוני אחר, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

משרדה של עו"ד ונוטריון שוכן בלב מרכז העסקים של תל אביב ומעניק שירותי נוטריון בכל איזור המרכז ועד לבית הלקוח. כמו כן מעניק המשרד שירותי תרגום נוטריוני, צוואה נוטריונית, אימות חתימה נוטריוני, ייפוי כח נוטריוני והכל לפי מחירון נוטריון 2021. למשרדנו שנות ניסיון רבות בתחום וידע מקצועי נרחב הניתן במקצועיות ובאדיבות.

נוטריון לבנק למשכנתאות זמינות מיידית

יפוי כוח לבנק – באמצעות נוטריון - 

יפוי כוח לבנק למשכנתא הוא חיוני לשם קבלת הלוואת משכנתא מהבנק במעמד רכישת דירה או נכס. במקרים אלו נדרשים הלווים לחתום על ייפוי כוח לבנק. יפוי הכוח הנוטריוני נועד להבטיח את זכויות הבנק במקרה שהלווים – אלו שנדרשים לחתום בפני הנוטריון, יפרו את התחייבויותיהם ולא יעמדו בהחזרי ההלוואה לבנק. לפיכך, ללא המצאת ייפוי כוח נוטריוני לבנק, הלוואת המשכנתא לא תאושר.

בנוסף, מטרתו של יפוי הכח הנוטריוני לבנק הינו לאפשר לבנק לבצע פעולות במקרקעין הממושכנים מתוקף יפוי הכח הנוטריוני כמו למשל סיום הליך רישום הזכויות ורישום המשכנתא במידה והלווים לא מבצעים פעולות אלה ובמקרים חריגים גם להביא למכירת הנכס הממושכן באופן יעיל תוך שימוש ביפוי הכוח הנוטריוני אשר ניתן על ידי הלווים לטובת הבנק.

זאת ועוד, ביפוי הכח לבנק למשכנתאות גם מופיע הצהרה מטעם הלווים בדבר ויתור שלהם על כל טענה לזכות מגורים בנכס או לדיירות מוגנת במידה והנכס יועמד למכירה בשל אי עמידה בתשלומים לבנק ו/או להעלאת טענה שיש למכור את הנכס כתפוס במסגרת מכירה בהוצאה לפועל.

ברוב המקרים נוסח ייפוי הכוח של הבנקים הינם קשיחים והבנקים אינם מאפשרים לעשות בהם כל שינוי.

הבנק למשכנתאות מצייד את הלווים ב-2 עותקים של ייפוי הכוח. לרוב דורש הבנק מהלווים עותק חתום ומאומת אחד בלבד, כאשר עותק הנוסף נשמר אצל הנוטריון במשרדו כנדרש על פי תקנות הנוטריונים.

לא כל עורך דין הוא נוטריון ורק לאחר עשר שנות ניסיון יכול עורך דין לגשת להסמכה במסגרת משרד המשפטים ולהיות מוסמך לאמת יפוי כח נוטריוני לבנק.

יפוי כח נוטריוני לבנק שרותי נוטריון 

משרדנו מספק שירות אימות חתימה על יפוי כח נוטריוני לבנק למשכנתאות וערוך לספק את השירות בהתראה קצרה ובאופן מיידי בהתאם לשעות פעילות המשרד. משרדנו מאמת חתימה על יפוי כח נוטריוני של כל הבנקים למשכנתאות בישראל לרבות :בנק מזרחי טפחות, בנק דיסקונט למשכנתאות, בנק פועלים למשכנתאות, בנק לאומי למשכנתאות, בנק אגוד למשכנתאות והבנק הבינלאומי למשכנתאות.

תהליך אישור ייפוי הכח הנוטריוני:

נוטריון לבנק למשכנתאות מחוייב כמו בכל אישור נוטריוני אחר לאמת את זהות החותמים בפניו באמצעות תעודה מזהה אלא שעל פי תקנות עבודת נוטריונים ועל פי חוק נוטריוניםבמקרה של עסקת מקרקעין הזיהוי חייב להיות עם תעודת זהות או דרכון ולא תעודה מזהה אחרת.

לפיכך, על החותם להתייצב באופן אישי במשרדו של הנוטריון. על הלקוח להצטייד בתעודת זהות ולהציגם בפני נוטריון המאמת את ייפוי הכוח.

על פי החוק חלה חובה על הנוטריון לזהות את החותמים באופן אישי ולוודא כי הם מבינים משמעות ייפוי הכוח עליו הם חותמים, וחתמו בעצמם.

מחיר ייפוי כוח נוטריוני לבנק מעודכן לשנת 2021- כמה עולה ייפוי כוח נוטריוני לבנק?

מחירי אישור הנוטריון קבועים ומעוגנים בחוק, מה שאומר שעבור כל פעולה ואישור של הנוטריון תשלמו סכום קבוע וידוע מראש. להלן המחירים המעודכנים לשנת 2021 ללא מע"מ:

מחיר אימות חתימה של חותם ראשון יעלה 167 ₪.

מחיר אימות כל חתימה נוספת יעלה 66 ₪.

מחיר העתקים נוספים של אימות החתימה יעלו כ-66 ₪ להעתק.

נוטריון עד הבית:  שירות נוטריוני עד לבית הלקוח

במידה ואין ביכולתכם לצאת מהבית מסיבה בריאותית ו/או בכל מקרה בו אין ברצונכם להטריח את עצמכם להגיע למשרדנו מטעמי נוחות, נוטריון ממשרדנו יוכל להגיע עד אליכם. במקרה כזה מחיר שירותו של הנוטריון יהיה גבוה יותר, אבל חשוב לציין כי המחיר עדיין נשאר מפוקח וקבוע בחוק. מחירה של כל פעולה של הנוטריון מחוץ למשרדו תעלה כ-543 ₪ לשעה הראשונה, וכ-167 ₪ לכל חצי שעה נוספת, לפני מע"מ והכל בהתאם לחוק ולתקנות. יצויין כי השירות ניתן בכל הארץ.

להצעת מחיר לאישור ייפוי כוח נוטריוני לבנק או כל אישור נוטריוני אחר, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תגיות:

ייפוי כוח נוטריוני לבנק

ייפוי כוח למשכנתא

ייפוי כוח לבנק

ייפוי כוח לבנק למשכנתאות

אימות חתימה נוטריוני

שירותי נוטריון

שירותי הסכם ממון נוטריוני

שירותי ייפוי כח נוטריוני

 

אשרור תעודת נישואין לחתימת אפוסטיל

אישור יציאת קטין לחו"ל

אישור נוטריוני להוצאת קטין לחו"ל

הסכם הורות משותפת

נוטריונים מומלצים

נוטריון מומלץ

עלות חתימה אצל נוטריון

מחיר נוטריון

ייפוי כוח לבנק למשכנתאות

מחירון נוטריון

נוטריונים מומלצים בתל אביב

נוטריון מומלץ בתל אביב

נוטריונית