זקוקים לשירותיו של נוטריון ישראלי בחו"ל? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון ישראלית מספקת אישורים נוטריונים בארצות הברית ו/או באירופה בהתאם לחוק ולתקנות הנוטריונים. לקבלת הצעת מחיר לשירות אישור נוטריון ישראלי בחו"ל בהתאם לחוק, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות!  להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

נוטריון ישראלי בחו"ל| נוטריון ישראלי באירופה

סמכויותיו של נוטריון ישראלי בביצוע פעולות בחו"ל:

נוטריון ישראלי רשאי לעשות פעולה נוטריונית בחו"ל (כגון אישור נוטריוני), כאשר לפעולה יש זיקה לישראל, כגון; ייפוי כוח לגבי מקרקעין בישראל או פעולה נוטריונית בחו"ל של אזרח ישראלי. 

 בדיון שהתקיים במשרד המשפטים ביום 8.3.11, בשאלת תוקפם של מסמכים שנערכו בחו"ל בידי נוטריון או עו"ד ישראלי, נקבע כי יש לפרש את החוק כמתיר פעולה בחוץ לארץ, בכפוף למגבלות הדין החל במדינה בה פועל הנוטריון.

אשר על כן, נוטריון ישראלי יכול לערוך מסמכים נוטריוניים בחו"ל, תוך מגבלות מסויימות הכוללת בין היתר את העובדה שהדין המקומי אינו שולל את הפעולה הן מבחינת הדין הנוטריוני המקומי והן מבחינת דיני המסמך מקומי.

משרדנו ערוך לתת שירות של אישורים נוטריונים בחו"ל ו/או בכל מדינה רלוונטית אחרת, והכל בהתאם לחוק ולתקנות הנוטריונים. לקבלת הצעת מחיר לשירות אישור נוטריון ישראלי בניו יורק ו/א בחו"ל בהתאם לחוק, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תגיות:

אישור נוטריון מחוץ לישראל

An Israeli notary in New Yorkנוטריון ישראלי בניו יורק|

נוטריון ישראלי בלוס אנג'לס

נוטריון ישראלי בצרפת

נוטריון ישראל באירופה

נוטריון ישראלי בקליפורניה

נוטריון ישראלי בפלורידה

נוטריון ישראלי באריזונה

נוטריון ישראלי בברוקלין

נוטר ישראלי במנהטן

נוטריון ישרלי בלונדון

נוטריון ישראלי באנגליה

נוטריון ישראלי בקפריסין

נוטריון ישראלי בארצות הברית

חותמת אפוסטיל ניו יורק

הקונסוליה הכללית של ישראל בניו יורק

אישורים נוטריונים

אישור נוטריון מחוץ לישראל