זקוקים לאישור חיים? זקוקים לאישור חיים עד הבית? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי נוטריון לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. שרות מהיר עד הבית. אימות, אישור עריכת מסמכים משפטיים ועוד.

להצעת מחיר לאישור מסמך נוטריוני עד לבית הלקוח, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

אישור חיים נוטריוני עד הבית- אישור נוטריוני

מה זה אישור חיים?

אישור חיים – משמעותו הינה מתן אישור שהאדם נמצא בין החיים.

לעיתים אדם נדרש להציג לרשויות השונות במדינת ישראל או במדינות בחו"ל אישור חיים, וזאת במטרה לקבל מהם זכויות כלשהן לרבות כספים ו/או קצבאות ו/או הטבות מיוחדות.

לצורך קבלת אישור חיים, על החותם לחתום בנוכחות הנוטריון. קיימת גם אפשרות שאודרי שמש רביע עו"ד ונוטריון תגיע למשרד, בית, בית אבות, בית חולים ועוד, לצורך הנפקת תעודת חיים.

הצורך באישור חיים:

כאמור, קיימים מקרים רבים בהם אזרחים ישראלים נדרשים להמציא לרשויות כגון משרד הפנים, הביטוח הלאומי, טאבו,  הוכחה שהינם בין החיים.

ישנם מקרים בהם אדם נמצא בחו"ל ונדרש להמציא לביטוח הלאומי אישור חיים לצורך קבלת קצבת זקנה ו/או כל קצבה אחרת.

בנוסף אישור חיים נדרש אף לצורך קבלת רנטה מגרמניה או רנטה מרומניה לצורך קבל פיצויים ו/או שילומים, שכן אותם גופים מבקשים לוודא כי הקצבאות או התמלוגים משולמים לאנשים שהינם בחיים ולא לאנשים שהלכו לבית עולמם זה מכבר.

לעיתים יש צורך לצרף לבקשות ומסמכים אלה גם תרגום נוטריוני של אישור החיים ואישור אפוסטיל במטרה לתת לאישור החיים הנוטריוני תוקף גם במדינה אליה הוא נשלח.

כיצד עורכים אישור חיים?

על האדם המבקש אישור חיים עבורו להגיע לנוטריון, והוא יזהה אותו עפ"י מסמך מזהה כגון רישיון נהיגה, דרכון או תעודת זהות וכדומה. הנוטריון יפיק עבורו את המסמך, וכן יאשרו בחתימה ובחותמת הנוטריון.

אישור חיים ממשרד הפנים:

לחילופין, את תעודת החיים ניתן להנפיק גם במשרד הפנים. במקרה זה, על האדם המעוניין בתעודת חיים ממשרד הפנים לגשת לפקיד במשרד הפנים ולהזדהות על ידי תעודת זהות או דרכון ולבקש כי תונפק עבורו תעודה כאמור.

כאשר אדם אינו יכול להגיע למשרד הפנים ולבקש אישור חיים, יש צורך להצטייד בייפוי כוח מתאים ואישור רפואי אשר יציין כי האדם המדובר והוא עודנו בחיים, הסיבה לחוסר היכולת (המחלה) של האדם להגיע אישית למשרד הפנים בציון מס' הרישיון של הרופא, חתימתו וחותמת. את האישור הרפואי יש להציג במשרד הפנים עד 48 שעות חתימת הרופא על האישור. מיופה הכוח צריך, כאמור, להצטייד גם בייפוי כוח מתאים.

אישור חיים במקרים מיוחדים- אישור חיים עד הבית

במקרים בהם האדם עבורו נדרש אישור החיים אינו מסוגל להגיע בכוחות עצמו לנוטריון, הנוטריון יוכל להגיע למקום הימצאו, קרי  לביתו/בית החולים/בית אבות בו נמצא האדם לו נדרש אישור החיים ולהנפיק לו אישור חיים נוטריוני, אשר יהא קביל בפני כל המוסדות והגורמים מולם הוא נדרש להוכיח את דבר היותו בין החיים.

נזקוקים לאישור חיים? זקוקים לאישור חיים עד הבית? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי נוטריון לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. שרות מהיר עד הבית. אימות, אישור עריכת מסמכים משפטיים ועוד.

להצעת מחיר לאישור מסמך נוטריוני עד לבית הלקוח, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

להלן השירותים הנוטריונים הנוספים שמשרדנו מעניק בין היתר ללקוחותיו:

גיליון ציונים באנגלית טכניון

אישור חיים נוטריוני מחיר

אישור חיים מחיר

אישור חיים נוטריוני עלות

גיליון ציונים באנגלית אוניברסיטת תל אביב

תעודת בגרות באנגלית משרד החינוך

תרגום תעודת בגרות לאנגלית משרד החינוך

כמה עולה תרגום תעודת בגרות נוטריון

תרגום גיליון ציונים כיצד?

תרגום תעודת בגרות לצורך לימודים בחו"ל- איך מתרגמים?

כיצד תרגום גליון ציונים מתבצע וכיצד זה נראה?

כמה עולה תרגום של גיליון ציונים נוטריוני?

עריכת מסמכים משפטיים

אישור הסכם ממון

אימות חתימה

תרגום נוטריוני

אימות צוואה

תרגום נוטריוני

ייפוי כוח כללי

ייפוי כוח נוטריוני

אישור נוטריוני

אישור אפוסטיל

צוואה נוטריונית