זקוק לאישור הסכם ממון ע"י נוטריון? משרדנו ערוך להכין אישור נכונות תרגום נוטריוני לאנגלית בתוך 24 שעות מאישור ההזמנה בכל רחבי הארץ ובחו"ל והכל בזמינות מירבית! אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי נוטריון לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. 

להצעת מחיר לאישור תרגום נוטריוני של תעודת יושר, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

[מומלץ!!!] אישור הסכם ממון על ידי נוטריון- מחיר

משרדנו מתמחה בעריכת הסכמי ממון מזה שנים רבות וערוך לבצע אישור הסכם ממון נוטריון עוד ביום הפניה אלינו.

מהו הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה בין בני זוג המתייחס לחלוקת הרכוש בכל מקרה של גירושין או פרידה. הסכם ממון נערך על מנת להבטיח את בני הזוג מבחינה כלכלית במקרה בו יחליטו להיפרד. הסכם ממון יכול להיערך על ידי זוג טרם נישואיהם, על ידי זוג אשר חי חיים משותפים ללא נישואין, או על ידי זוג נשוי.

מדוע כדאי לערוך הסכם ממון?

אמנם חוק יחסי ממון מסדיר את חלוקת הרכוש לאחר גירושין אך החוק כללי וניתן לפרשנות רבה אשר יכולה לגרום למחלוקות קשות ומיותרות אשר יכולות להמשך שנים רבות בבתי המשפט.

עריכת הסכם ממון היא מלאכה מאוד מורכבת מבחינה משפטית ומבחינה רגשית. ההסכם חייב להעשות במקצועיות וביסודיות ולהיות מותאם באופן ספציפי לבני הזוג. כמו כן, על הסכם הממון  לצפות פני עתיד ולתת מענה משפטי מלא לסיטואציות שונות, במטרה להמנע ממאבקים משפטיים במקרה של פרידה.

למשרדנו מקצועיות ומומחיות רבת שנים בעריכת הסכמי ממון בהם נדרשת התנהלות זהירה ורגישה, לאורך התהליך, על מנת שלא לפגוע בזוגיות.

אישור הסכם ממון על ידי נוטריון

סע' 2 (ג1) לחוק יחסי ממון בין בני זוג, התשל”ג-1983 קובע את סמכות הנוטריון לאשר את הסכם הממון בין בני הזוג וקובע כדלקמן:

"הסכם ממון שנכרת לפני הנישואין יכול שיאומת בידי נוטריון לפי חוק הנוטריונים, התשל"ו-1976, ובלבד שהנוטריון נוכח שבני הזוג הניצבים בפניו עשו את ההסכם בהסכמה חופשית ובהבינם את משמעותו ותוצאותיו"

האישור הנוטריוני על הסכם ממון מתייחס למצב בו בני הזוג עומדים להינשא בתוך שלושה חודשים מעת שערכו את הסכם יחסי הממון המסדיר ביניהם את מעמד הרכוש של כל אחד מהם במקרה והם יתגרשו או יפרדו.

כאשר בני הזוג מגיעים לנוטריון לצורך אישור הסכם ממון, עליהם להתייצב במשרדו של הנוטריון ועל נוטריון הסכם ממון לוודא כי הצדדים מבינים את משמעות ההסכם ותוצאותיו.

אם כן, הצדדים חותמים על ההסכם בפני הנוטריון אשר מאמת את החתימה של שני בני הזוג. כאשר עורכים הסכם יחסי ממון נוטריוני אין צורך להופיע בבית המשפט אלא די בהתייצבות בני הזוג עם תעודות זהות בתוקף בפני הנוטריון. אישור הסכם ממון ע"י נוטריון לפני הנישואין תקף גם לאחר נישואי בני הזוג.

אישור הסכם ממון על ידי בית המשפט

ביחס לזוגות נשואים נתונה הסמכות לאישור הסכם ממון לבית המשפטי לענייני משפחה. על מנת להפוך את אישור הסכם ממון לבעל תוקף משפטי יש לאשרו על ידי בית המשפט. בהתאם לחוק יחסי ממון, על בני להופיע בפני בית המשפט ולאשר כי ההסכם נערך ונחתם בהסכמת שני הצדדים, מרצון חופשי וללא השפעה בלתי הוגנת.

הסכם אשר לא אושר כדין על ידי בית המשפט או נוטריון, לפי העניין, לא ייחשב כהסכם ממון בהתאם לחוק, אך עשוי להיחשב כהסכם תקף בין הצדדים לפי חוק החוזים.

מחיר אישור הסכם ממון על ידי נוטריון שנת 2022:

שכר שירותי נוטריון עבור אישור הסכם ממון לפני נישואין הינו מחיר קבוע ואחיד בהתאם לקבוע בחוק ובתקנות הנוטריונים (שכר שירותים), תשל"ט-1978 אשר מתעדכן משנה לשנה.

לפיכך, מחיר אישור נוטריון להסכם ממון לשנת 2022 הוא:

סך של 375 ש”ח + מע”מ.

סך של 67 ש”ח + מע”מ לכל עותק נוסף.

אישור נוטריוני על תרגום הסכם ממון לאנגלית – מתי יש צורך בתרגום נוטריוני של הסכם יחסי ממון?

תרגום הסכם יחסי ממון נדרש לרוב עקב הגירה למדינה זרה בחו"ל במטרה להוכיח את הקשר הזוגי בין בני הזוג.

מחיר תרגום נוטריוני הסכם יחסי ממון באנגלית| עלות תרגום נוטריוני הסכם ממון:

המחיר עבור הכנת אישור נוטריוני של  הסכם ממון הינו בהתאם לקבוע בחוק ובתקנות הנוטריונים (שכר שירותים), תשל"ט-1978 אשר מתעדכן משנה לשנה.

נכון לשנת 2022, העלות של תרגום נוטריוני (לפני הוספת מע"מ) היא:

עד מאה המילים הראשונות בתרגום –  213 ₪.

לכל מאה מילים נוספות או חלק מהן, עד אלף מילים – 169 ₪.

לכל מאה מילים נוספות או חלק מהן, מעל אלף המילים הראשונות – 81 ₪.

ניתן במעמד אחד יותר מאישור אחד לאותו תרגום, לכל אישור נוסף על האישור הראשון – 67 ₪.

זקוק לאישור הסכם ממון ע"י נוטריון? משרדנו ערוך להכין אישור נכונות תרגום נוטריוני לאנגלית בתוך 24 שעות מאישור ההזמנה בכל רחבי הארץ ובחו"ל והכל בזמינות מירבית! אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי נוטריון לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. 

להצעת מחיר לאישור תרגום נוטריוני של תעודת יושר, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תגיות:

תרגום תעודת נישואין באנגלית

בני זוג – יחסי ממון בני זוג – הסכם ממון

נוטריון הסכם ממון

אפוסטיל תעודת נישואין באנגלית משרד הדתות

תעודת נישואין משרד הדתות

נוטריון הסכם ממון תל אביב

הסדר ממון רכושי-ממוני

אישור הנוטריון על הסכם ממון

הסכם טרום נישואין

שירותי תרגום נוטריוני

אימות הסכמי ממון נוטריוני

אישור נוטריוני ליציאת קטין מהארץ

אישור יציאת קטין לחו"ל

אישור נוטריון ליציאה של קטין מהארץ

אישור יציאה מהארץ לקטין

אישור יציאת קטין לחול

אישור נוטריוני ליציאת קטין לחו”ל

הסכם ממון מאושר על ידי נוטריון

נוטריון הסכם ממון

תרגום תעודת נישואין

מתי צריך תרגום תעודת נישואין לאנגלית?

אפוסטיל תעודת נישואין

תעודת נישואין אפוסטיל

עריכת תרגום נוטריוני של תעודת נישואין באנגלית

תרגום תעודת נישואין לאנגלית

מחיר תרגום תעודת נישואין

אפוסטיל תעודת נישואין

מחיר תרגום נוטריוני תעודת נישואין באנגלית

העתק תעודת נישואין משרד הפנים

תעודת נישואין באנגלית

איתור תעודת נישואין

הנפקת תעודת נישואין

תעודת נישואין העתק נאמן למקור

הנפקת תעודת נישואין באנגלית

תיקון תעודת נישואין

תעודת נישואין לאנגלית משרד הדתות