Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

תרגום נוטריוני של מסמכי פנסיה 

זקוקים לתרגום נוטריוני של מסמכי פנסיה ו/או מסמכים פיננסיים? זקוקים לתרגום מסמכים של חברה לרשם החברות? זקוקים לתרגום תזכיר חברה?  אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי הנוטריון בכל רחבי הארץ לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. שרות מהיר עד הבית. אימות, אישור עריכת מסמכים משפטיים ועוד.

להצעת מחיר לאישור מסמך נוטריוני עד לבית הלקוח, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

 

תרגום נוטריוני הוא הלכה למעשה מלאכת מחשבת של ממש הדורשת דיוק, מקצועיות וניסיון אשר ניתן למצוא אותם במשרדה של עו"ד ונוטריון אודרי שמש רביע.

הידע המקצועי והמשפטי שרכשה עו"ד אודרי שמש רביע עם השנים מסייע לה לקחת את התרגומים צעד אחד קדימה והופכים את שירותי הנוטריון במשרדנו לאיכותיים ומקצועיים וזאת  מבלי להתפשר על עמידה בזמנים.

בין השירותים אותם משרדינו מספק ניתן לראות: אישור נוטריוני של מסמכי פנסיה, אישור נוטריוני של מסמכים פיננסיים, אישור נוטריוני של טופס 106, אישור נוטריוני של תלושי שכר, אישור נוטריוני של תעודת לידה, אישור נוטריוני של חשבון חשמל, תרגומים משפטיים, תרגומים נוטריונים, שירותים נוטריונים ועוד ועוד.

תרגום נוטריוני של מסמכי פנסיה:

מתי דרוש תרגום נוטריוני של מסמכי פנסיה?

במקרים שבהם מדובר במסמך בעל אופי רשמי שדורש רמת אמינות גבוהה על מנת להתקבל (בדרך כלל על ידי משרדי ממשלה או מוסדות פיננסיים ואקדמיים) יש צורך באישור נוטריוני שהמסמך המתורגם אכן נאמן למקור.

לפיכך, במקרים בהם הנכם נדרשים להציג מסמכים פנסיוניים בפני רשויות או גופים גדולים, ייתכן ותדרשו להגיש להם תרגום נוטריוני של מסמכים אלה. כך לצורך הדוגמא, אם אדם נדרש להציג מסמך המעיד כי עבד בתקופה מסוימת במקום מסוים, או הצהרה על רמת הכנסות ולחילופין לתלושי שכר שכר ואישור רשמי מהמוסד לביטוח לאומי. במקרה כזה מסמכי המוסד לביטוח לאומי, המהווים מסמכים רשמיים של המדינה, ידרשו תרגום נוטריוני ואישות נכונות תרגום שרק נוטריון יכול להעניק.

כאמור, במסגרת שירותי הנוטריון מוצעים תרגומים למסמכים פנסיונים לרבות מסמכים מהביטוח הלאומי ו/או כל גוף נוסף רלוונטי שמטרתם לאפשר לכם לממש את הזכויות הפנסיוניות שלכם מול כל גורם רלוונטי.  אם כן, משרדנו מספק תרגום מלא של מסמכים אלה ואישור נוטריוני. בעזרת אישורים נוטריונים אלו תוכלו לממש זכויות פנסיוניות וזכויות נוספות כמו גם לבצע התאמות הקשורות לפנסיה שלכם בכל רחבי העולם.

מי רשאי לבצע תרגום נוטריוני?

התרגום ייעשה על ידי נוטריון מקצועי ומורשה בלבד ולא על ידי כל עורך דין. נוטריון מקבל הכשרה וסמכות מיוחדת מטעם המדינה לתרגם  ולאשר מסמכים בשפות אשר בהם הוא בקיא.

כך לצורך העניין, עו"ד ונוטריונית אודרי שמש רביע מוסמכת לתרגם מסמכים פיננסיים מאנגלית לעברית וההיפך, הכוללים בתוכם את כל מסמכי הפנסיה מכל חברות הביטוח בארץ ובעולם.

כאמור, לעו"ד ונוטריון אודרי שמש רביע ניסיון רב שנים בתהליכים אלה ומשרדנו ישמח לסייע לכם בכל אישור ותרגום הדרוש לכם, תוך מתן שירות מקצועי, מהיר, אדיב והכל במחיר הוגן.

זקוקים לתרגום נוטריוני של מסמכי פנסיה ו/או מסמכים פיננסיים? זקוקים לתרגום מסמכים של חברה לרשם החברות? זקוקים לתרגום תזכיר חברה?  אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי הנוטריון בכל רחבי הארץ לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. שרות מהיר עד הבית. אימות, אישור עריכת מסמכים משפטיים ועוד.

להצעת מחיר לאישור מסמך נוטריוני עד לבית הלקוח, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

שירותי הנוטריון הניתנים במשרדנו בעיר תל אביב, כוללים בין היתר:

אימות חתימה בפני נוטריון ליפוי כח כללי (אדם מוגבל, אדם בבית חולים).

אימות חתימה ליפוי כח בנק למשכנתאות.

יפוי כח בלתי חוזר.

אימות חתימה ליפוי כח נוטריון – רכישת דירה.

אישורי נוטריון על אימות חתימה.

אישור צוואה ע”י נוטריון.

אימות הסכם ממון טרום נישואין ע”י נוטריון.

תצהירים נוטריונים.

אישור נוטריון של אישורי אפוסטיל.

תרגום נוטריוני (עברית/אנגלית).

אישורי חיים.

תרגום מסמכים ציבוריים.

אישור נוטריוני לתרגום מסמכים לרשות המיסים לתושבי חוץ.

תרגום מסמכים פרטיים – תעודת נישואין, תעודת גירושין, אישור העתק, אישורי הסכמי ממון ועוד.

הכנת כתבי-הרשאה / יפויי כח למיניהם.

תרגום נוטריוני הביטוח הלאומי.

תרגום מסמכים מהביטוח הלאומי.

תרגום נוטריוני לאנגלית של תעודת תואר בוגר אוניברסיטה ומכללה.

תרגום תעודות תרגום עברית אנגלית דחוף.

תרגום עם אישור נוטריוני

תרגום תלושי משכורת

תרגום משפטי תרגום מוסמך.

תרגום דיפלומה לאנגלית מתרגם מקצועי.

תרגום מוסמך להגירה.

תרגום נוטריוני רילוקיישן.

תעודת פטירה.

תעודת לידה.

תעודת נישואין.

תרגום תמצית רישום.

אישור תרגום תעודת בגרות לאנגלית נוטריוני..

תרגום תקנון.

תקנון חברה באנגלית.

תקנון אתר באנגלית.

תקנון לדוגמה.

תרגום נוטריון אתר.

תרגום תקנון אתר.

תרגום נוטריוני של תקנון חברה מלונדון.

תרגום נוטריוני של תקנון חברה מחו"ל.

תרגום נוטריון של תקנון מארה"ב.

תרגום תקנון באנגלית.

תרגום משפטי של תקנון חברה.

תרגום נוטריוני לאנגלית.

.Article of association

תקנון לדוגמא.

תקנון אתר באנגלית.

תרגום תעודת התאגדות של חברה.

תרגום נוטריוני של תעודת התאגדות.

תרגום תזכיר ותקנון חברה.

תרגום תזכיר של חברה.

תרגום תזכיר חברה.

תרגום נוטריוני של תזכיר חברה.

תקנון החברה- תרגום לאנגלית.

תרגום תעודת התאגדות.

תרגום תקנון עם אישור נאותות מטעם החברה.

רשם החברות תרגום נוטריון.

תרגום נוטריוני של מסמכים תאגידיים.

תרגום תקנון לעברית.

תרגום תקנון חברה מעברית לאנגלית.

תרגום תקנון חברה מאנגלית לעברית.

הנחיות להגשת מסמכים בשפות זרות.

משרד המשפטים רשות התאגידים.