Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

נוטריון מומלץ בתל אביב במחירים הוגנים

 זקוקים לשירותיו של נוטריון מקצועי בתל אביב? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון ממרכז תל אביב מספקת אישורי נוטריון ותרגומים בשפות רבות. לקבלת הצעת מחיר לשירות אישור נוטריון בהתאם לחוק הנוטריונים, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות!  להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

נוטריון מומלץ בתל אביב במחירים הוגנים

נוטריון הוא עורך דין בעל 10 שנות ותק שהוסמך על ידי משרד המשפטים לאמת, לאשר ולערוך מסמכים משפטיים מסוימים הדורשים פעולות אלה מצד נוטריון בלבד וזאת בהתאם לחוק.

משרדי נוטריונים רבים מצויים באזור תל אביב וסביבתה ולפיכך ניתן למצוא באזור תל אביב עורכי דין ונוטריונים רבים.

המאמר שלפנינו יעסוק בשאלות היכן ניתן למצוא נוטריון מומלץ בתל אביב? נוטריון מקצועי בתל אביב? תרגום נוטריוני בתל אביב? אישור נוטריוני בתל אביב? מהם סמכויותיו של נוטריון בתל אביב? כיצד מוצאים נוטריון בתל אביב? מהי העלות של נוטריון בתל אביב? כמה עולה שירות נוטריון בתל אביב? מה המחיר של נוטריון בתל אביב? ועוד.

סמכויותיו של נוטריון בתל אביב

לנוטריון הסמכות לאשר ולאמת נכונות, דיוק ואמיתות מסמכים שונים. לחתימתו וחותמתו של הנוטריון תוקף משפטי וחוזי רב. נוטריון מוסמך לאשר את חתימתו של אדם, לאשר כי תרגום מסמך נאמן למקור, לערוך ולאשר צוואה וכדומה. חוזה שאושר על ידי נוטריון מקבל תוקף רב יותר בפני בית המשפט. ישנם מקרים בהם נוטריון ואך ורק נוטריון רשאי להעניק אישור למסמכים. למשל, עבור תרגום תעודות המוגש לרשות ממשלתית או גוף ציבורי. ללא חתימתו של הנוטריון לא ניתן להוכיח כי המסמך אכן תורגם באופן מדויק והוא לא יתקבל על ידי המוסד המדובר. מקרה נוסף בו ישנה חשיבות יתרה לאישורו של נוטריון הוא בעת אימות חתימה. על פי חוק פעולות משפטיות כגון ייפוי כוח בלתי חוזר, התחייבויות שונות לגורמים זרים או ישראלים וכדומה מחייבים אימות חתימה על ידי נוטריון.

 

נוטריון ועורך דין בתל אביב – עורכת דין אודרי שמש רביע

 איך מוצאים נוטריון מומלץ בתל אביב? איך מוצאים נוטריון מקצועי בתל אביב?

בתל אביב יש נוטריוני רבים  ויחד עם זאת כיצד נוכל לזהות נוטריון מקצועי שיעניק לנו את השירות הטוב ביותר? נוטריון מקצועי מתל אביב יוכל להעניק לנו שירות מקצועי ומהיר. בנוסף, רצוי לפנות לנוטריון מקצועי מתל אביב שהוא מתמחה בתחום הספציפי שאנו זקוקים לו. כך למשל,  אם אנו זקוקים לאישור תרגום לצורך רילוקיישן, לתרגום נוטריוני, לאישור צוואה או הסכם ממון, יש לפנות אל נוטריון בתל אביב שמתמחה בתחומים אלו.

 כמה עולה שירות נוטריון בתל אביב?| מחיר שירותי נוטריון בתל אביב

 עלות שירותי נוטריון בתל אביב ובכל הארץ קבועה והיא בהתאם למחירון שמתפרסם על ידי משרד המשפטים ובחוק הנוטריונים. נוטריון תל אביב או בכל מקום אחר בארץ אינו רשאי לגבות מחיר הגבוה או נמוך מן המחיר המצוין בחוק.

זקוקים לשירותיו של נוטריון מקצועי בתל אביב? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון ממרכז תל אביב מספקת אישורי נוטריון ותרגומים בשפות רבות. לקבלת הצעת מחיר לשירות אישור נוטריון בהתאם לחוק הנוטריונים, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות!  להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תגיות:

נוטריון בתל אביב

נוטריון במרכז

נוטריון מומלץ

אישור נוטריוני

עלות נוטריון

תרגום נוטריון

תרגום נוטריוני

אישור הסכמי ממון 

ייפוי כח נוטריוני

נוטריון במרכז                   

אישורי חיים           

צוואה נוטריונית

אישור צוואות   

שירותי נוטריון

נוטריון שמתמחה ברילוקיישן          

אפוסטיל                     

צוואה נוטריונית

נוטריון אנגלית

רילוקיישן               

הסכם ממון                             

תרגום משפטי

אישור נכונות העתק מקור     

אימות חתימה           

ייצוג בבית המשפט     

 נוטריון רמת גן

נוטריון תל אביב

אישורים נוטריונים

אישור נוטריון מחוץ לישראל