Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

The fair inheritance affidavit| תצהיר הסתלקות מירושה באנגלית

להצעת מחיר לחתימת עורך דין על תצהיר הסתלקות מעיזבון באנגלית ו/או הכנת בקשה לצו ירושה באנגלית ו/או הכנת צו קיום צוואה באנגלית או כל מסמך אחר, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 
להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

משרדנו מתמחה בעריכת צוואות, בהגשת בקשות לצו ירושה, בקשות לקיום צוואה (צו קיום צוואה), התנגדות לצוואה, ניהול עיזבון, עריכת הסכמי חלוקת עיזבון והסתלקות מעיזבון, ניהול הליכים בבית המשפט לענייני משפחה ואצל הרשם לענייני ירושה, וליווי משפטי אישי, מקצועי ואדיב.

אם אתם מחפשים עורך דין מקצועי בתחומי הירושה, הצוואות והעיזבון, משרדנו עומד לרשותכם.

The fair inheritance affidavit| תצהיר הסתלקות מירושה באנגלית

בהתאם לאמור בסעיף 6 לחוק הירושה, תשכ"ה- 1965 ולתקנה 16 לתקנות הירושה תשנ"ח- 1988 יורש יכול להסתלק / לוותר על חלקו בירושה של המנוח/ה.

 הסתלקות מעזבון – ויתור על ירושה:

הסתלקות מעזבון / ויתור על ירושה חלה במקרים בהם יורש אינו מעוניין לרשת את חלקו מסיבות שונות.

כך לצורך הדוגמא, כאשר בצוואה מופיעים תנאים לקבלת הירושה שאינם מקובלים על היורש ולחילופין כאשר למשל היורש מוותר על זכותו לרשת את המצווה מסיבות רגשיות, כגון .סכסוך משפחתי.

כמו כן, ישנם גם מקרים פשוטים בהם הילדים מבקשים להסתלק מהירושה לטובת האם ו/או האב שנותרו בחיים ולהותיר להם את כל העזבון, באופן שבו האדם שלטובתו הסתלקו מהירושה יעשה בעיזבון כרצונו.

במקרים כאלה ועל מנת שלא "להכריח" ו"לכפות" אדם לרשת בניגוד לרצונו, סעיף 6 לחוק הירושה מאפשר ליורש להצהיר באמצעות תצהיר הסתלקות שהוא מוותר על חלקו בירושה(בעיזבון) כולו או חלקו.

יובהר כי ההסתלקות יכולה להיות כללית או לטובת אדם מסויים וספציפי.

כאשר ההסתלקות היא לטובת אדם ספציפי היא יכולה להיעשות אך ורק לטובת אחד מאלה: בן זוגו, ילדו או אחיו של המוריש.

כאשר ההסתלקות היא כללית, הרי שהחלק בעיזבון שממנו הסתלק היורש מתווסף לחלקם של שאר היורשים.

 

מתי ניתן להגיש את התצהיר להסתלקות מרצון ולמי מגישים אותו?

ניתן להצהיר על ההסתלקות מהעיזבון רק בפרק הזמן שבין מות המוריש למועד חלוקת העיזבון ולהגישו בפני הרשם לענייני ירושה ו/או לבית המשפט לענייני משפחה המטפל בעניין ו/או לבית הדין הרבני.

במידה ומגישים את תצהיר ההסתלקות מהעיזבון לרשם לענייני ירושה, רצוי לצרף אותו כחלק מהבקשה לצו ירושה או לצו קיום צוואה. במסגרת תצהיר ההסתלקות מרצון יש לציין את שיעור ההסתלקות ובמידה ומדובר בהסתלקות ספציפית, יש לציין במפורש לטובת מי מסתלקים.

בית המשפט עשוי לבטל את ההסתלקות אם יתגלה שהיא נעשתה בחוסר תום לב ובמטרה להתחמק מחובות ולכן רצוי מאוד לפנות לייעוץ משפטי טרם הגשת תצהיר ההסתלקות מרצון.

 

משרדנו בעל מומחיות רבה בתחום הגשת בקשות לצווי ירושה ו/או לצווי קיום צוואה ומוסמך לאמת תצהיר הסתלקות מצוואה בכל רחבי הארץ. מוזמנים/ות להשאיר הודעה באתר או להתקשר למשרדנו בטלפון: 050-8684663.

 

להצעת מחיר לחתימת עורך דין על תצהיר הסתלקות מרצון ו/או הכנת בקשה לצו ירושה ו/או הכנת צו קיום צוואה או כל מסמך אחר, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

 תגיות:

תצהיר הסתלקות מעיזבון

תצהיר הסתלקות מירושה

הסתלקות מירושה

תצהיר הסתלקות עזבון

הסתלקות קטין מירושה

הסתלקות מירושה לטובת אם

הסתלקות מירושה לטובת אב

הסתלקות מירושה לטובת אח

The fair inheritance affidavit

הסתלקות  מירושה לטובת אחות 

תצהיר הסתלקות מירושה באנגלית

THE FAIR INHERITANCE AFFIDAVIT

 withdrawal from inheritance