Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

תצהיר ידועים בציבור עיריית תל אביב|ידועות בציבור עירית תל אביב

להצעת מחיר לחתימת עורך דין על תצהיר בדבר בנות זוג מאותו מין או כל מסמך אחר, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 
להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תצהיר ידועים בציבור עיריית תל אביב|ידועות בציבור עירית תל אביב

עיריית תל אביב-יפו הינה הרשות המקומית הראשונה בארץ שאישרה רישום זוגות ידועים וידועות בציבור במאגר העירוני. הרישום במאגר מבטיח כי אותם זוגות יקבלו את כלל שירותי העירייה בקלות וללא בירוקרטיה, גם לזוגות שאינם נשואים.
מאגרי המידע העירוניים הותאמו לטובת רישום זוגות שבחרו לחיות יחד ולחלוק משק בית משותף באופן שישמש את כלל יחידות העירייה בעת מתן שירות.

ידועים בציבור הם בני זוג המנהלים משק בית משותף כתוצאה מחיי משפחה ומערכת יחסים אינטימית, קשירת גורל ורצון לחיות יחדיו, לא מתוך צורך אישי, נוחות או כדאיות כלכלית.

הביטוח הלאומי רשאי לבחון את מעמדם של בני זוג ולהכירם כידועים בציבור גם באופן יזום כשיש לו מידע, שממנו עולה לכאורה, שבני הזוג חיים יחדיו ומנהלים משק בית משותף

מי יכול להגיש את הבקשה?

בני זוג שהוכרו על ידי הביטוח הלאומי כידועים בציבור נחשבים בביטוח הלאומי כבני זוג נשואים, הן לעניין חובות והן לעניין זכויות.

בנות זוג שהוכרו כידועות בציבור על ידי הביטוח הלאומי או נשואות במשרד הפנים יכולות לשלוח תצהיר בנות זוג מאותו מין.

טופס זה מיועד לזוג נשים, המוכרות כידועות בציבור, או הנשואות זו לזו לפי הרשום במשרד הפנים, לצורך קבלת פטור מתשלום דמי ביטוח לאחת מהן בתקופות שבהן איננה עובדת.​

מצ"ב קישור לתצהיר בנות זוג מאותו מין מעודכן לשנת 2022:

https://www.gov.il/BlobFolder/service/itc4440/he/Service_Pages_Income_tax_itc4440.pdf

להצעת מחיר לחתימת עורך דין על תצהיר בדבר בנות זוג מאותו מין או כל מסמך אחר, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! 
להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: