Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

ייעוץ משפטי למשכיר דירה-פינוי דייר

עורכת הדין אודרי שמש רביע בעלת מומחיות רבת שנים בהגשת תביעות לפינוי שוכרים בכל רחבי הארץ ומעניקה מזה שנים רבות ייעוץ משפטי מקיף ומקצועי למשכירי דירות.

אם אתם מעוניינים בקבלת ייעוץ משפטי לפינוי שוכר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו ולקבלת  הצעת מחיר הוגנת בגין הגשת תביעת פינוי, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו מענה בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא:  

ייעוץ משפטי למשכיר דירה-פינוי דייר

השוכר מפר את הסכם השכירות ואינו עומד בתשלומי שכר הדירה והמיסים?

השוכר מסרב לפנות את הדירה במועד סיום תקופת השכירות?

אין ספק שמדובר במצב מאוד מתסכל וכואב, שכן כאשר מדובר בדייר המסרב לשלם את דמי השכירות, ישנה משמעות גדולה לפרק הזמן שלוקח למשכיר לפנות את השוכר מהדירה שכן כל יום שחולף מבלי שהשוכר משלם דמי שכירות גורם לחוב לגדול ולהתעצם למימדים גדולים ומשמעותיים.

חשוב לדגיש בעניין זה כי למשרדנו מגוון רחב של פתרונות כדי לסייע לך להחזיר את החזקה בדירה (במושכר) לידך בתוך פרק זמן קצר מאוד של כ- 60 עד 90 ימים. בנוסף, משרדנו ערוך להגיש תביעה לפינוי שוכר בפרק זמן קצר יחסית של 24-48 שעות מהרגע שהתיק הגיע לטיפול במשרדנו, ובתוך כך להביא לצמצום הנזקים הכספיים של לקוחותינו.

אז מה הפתרון היעיל ביותר במקרה של דייר סרבן?

דבר ראשון, חשוב לפעול כנגד שוכר שאינו משלם דמי שכירות או שמסרב לפנות את הנכס במועד באופן מיידי וללא דיחוי. בסופו של דבר מדובר במירוץ נגד הזמן שתכליתו להביא לפינוי הנכס (פינוי הדירה)במהירות האפשרית באופן שיפחית למינימום את הנזק שייגרם מאובדן שכר דירה ויאפשר השכרת הנכס לשוכר אחר. 

השלבים להוצאת צו פינוי שוכר:

בשלב הראשון - תביעה לפינוי מושכר וקבלת פסק דין

תביעה לפינוי מושכר הינה תביעה בהליך מזורז שתכליתה לברר באופן מהיר (בתוך 90 יום) תביעות פינוי מושכר.ההליך המהיר נמשך פרק זמן קצר, ויכול להסתיים אפילו תוך 60 ימים ממועד הגשת התביעה..במסגרת ההליך המהיר דן בית המשפט אך ורק בנושא הפינוי, ולא ניתן לברר במסגרתו תביעות אחרות, כגון עניינים כספיים ונזקים שנגרמו בדירה ע"י השוכר.

כמו כן, בכל מקרה בו הנתבע אינו מגיש כתב הגנה כנגד התביעה ניתן לקבל פסק דין לאחר 30-40 יום.
 
ההליך בפועל של תביעת הפינוי:
 
התובע ייגיש כתב תביעה אליו יצרף תצהירי עדות ראשית, חוות דעת מומחה, אסמכתאות משפטיות ויתר הראיות בתיק. על הנתבע להגיש את כתב ההגנה תוך 30 יום מהמועד שבו הומצא לו כתב התביעה. בכתב ההגנה יפרט הנתבע את טיעוניו ויצרף אליו תצהירי עדות ראשית של העדים, חוות דעת מומחה ואת יתר הראיות והמסמכים הנוגעים לעניין.
בית המשפט יקבע מועד לדיון בתביעה שלא יהיה מאוחר מ-30 ימים מהמועד האחרון להגשת כתב ההגנה האחרון בתיק.במרבית המקרים, בית המשפטייתן את פסק הדין בתיק בסוף הדיון או בסמוך לו ובו יורה על פינוי השוכר מהדירה בתוך 15 ימים. השוכר מחויב על פי חוק לבצע את האמור בצו בית המשפט ולהתפנות מהנכס. 
 
בשלב השני - ביצוע פסק הדין בהוצאה לפועל עד לפינוי הדייר בפועל

במידה וההשוכר לא פינה את הדירה בהתאם למועד שנקבע בפסק הדין, יש לפעול לפתיחת תיק בהוצאה לפועל לשם ביצוע פסק הדין. לאחר מימוש פסק הדין, הדירה תוחזר לחזקתו של בעל הדירה ומיד לאחר מכן יוכל בעל הדירה להשכיר את הדירה כשהיא פנויה מכל אדם ו/או חפץ למשכיר פוטנציאלי איכותי תוך החתמתו על חוזה שכירות מקצועי שיגן על המשכיר (הבעלים) בעתיד מפני שוכרים בעייתיים.

בקשת זוכה לפינוי דייר (שוכר) מדירה שכורה

כאמור, בעל דירה רשאי לפתוח תיק הוצאה לפועל כנגד הדייר (שוכר) באמצעות הגשת בקשת לביצוע פסקד ין לפינוי מושכר לאחר 15 יום ממועד מתן פסק הדין או ממועד המצאתו.

לאחר פתיחת התיק תישלח לדייר (החייב בתיק ההוצאה לפועל) אזהרה, המודיעה לו על פתיחת התיק כנגדו, הכוללת הודעת פינוי. בתקופת האזהרה (20 יום) יכול החייב להתפנות מהנכס ברצון. 

 פינוי בגין הנזקים לאחר פינוי השוכר

מידה והשוכר המפונה הותיר לבעל הדירה חובות בגין אי תשלום דמי שכירות ו/או חשבונות ו/או בשל נזקים שהוא גרם לדירה,ניתן להגיש כנגדו גם תביעה כספית לפיצוי והשבת הכספים הללו לרבות פיצוי בגין ההוצאות שהוצאו ושכר הטרחה ששולם לעורך הדין.

פינוי שוכר בכוח:

לא ניתן לבצע דין עצמי ולפנות את השוכר בכוח.בפסיקת בתי המשפט נקבע לא אחת כי פינוי שוכר ללא צו בית משפט הינו פעולה כוחנית ולא חוקית אשר עשויה להוביל לאלימות ולפגיעה בסדר הציבורי. הואיל וכך, נקבע כי המשכיר בעשותו כן הפר את הסכם השכירות, ולכן עליו לשלם פיצוי לשוכר שפונה בכח.

האם מותר למשכיר לנתק את השוכר משירותים חיוניים כמו מים, חשמל גז וכו'?

אין לנתק את השוכר משירותים חיוניים כמו מים,חשמל, גז וכו', שכן גם פעולות כאלה נחשבות לסעדים עצמיים ולפעולות חד צדדיות אשר נדחו ומתפרשים כצעדים לא לגיטימיים בערכאות משפטיות.

חשווב להדגיש בעניין זה כי בעל דירה אשר מחליט לקחת את החוק לידיים עלול להסתכן בכך שתוגש נגדו תלונה במשטרה על ידי הדייר וכן אם יגרמו לשוכר נזקים רכושיים ו/או פיזיים כלשהם, הוא יהיה חשוף גם לתביעה משפטית אזרחית בגין נזקים אלה ויישא בהוצאות כספיות גבוהות.

הסדר פשרה עם השוכר

מאחר והמטרה העיקרית של בעל הדירה הינה להביא לפינוי השוכר במהירות האפשרית, הרי שבעלי דירות רבים יעדיפו להגיע להסדר פשרה עם השוכר כדי לצמצם את הנזקים הכספיים שנגרמו להם למינימום האפשרי, כך שבפועל ייתכנו מקרים בהם יהא ניתן להסכים על תאריך פינוי הדירה במועד מוקדם, דבר שיחסוך עליות והוצאות רבות למשכיר. 

פינוי דייר -כמה עולה האגרה?

עלות אגרת הגשת תביעה לפינוי דייר במסלול המהיר שתתברר תחת הכותרת “תביעה לפינוי מושכר” עומדת על סך 657 ש”ח  נכון לשנת 2021.

מחיר: עלות פינוי שוכר. כמה עולה להגיש תביעת פינוי?

מאחר ולא נקבע מחיר אחיד או מומלץ על ידי לשכת עורכי הדין, שכר הטרחה של קיום הליך תביעת הפינוי תלוי במספר גורמים לרבות מורכבות התביעה ומידת ההשקעה הנדרשת בו. יחד עם זאת, ניתן לראות כי טווח המחירים להגשת תביעה לפינוי דייר נעים בין כ- 5,000 ש”ח +מע"מ ואילך, כאשר חשוב להדגיש כי סכום זה אינו כולל את אגרת בית המשפט ועלות השליחים שיידרשו במידת הצורך.

משרדנו בעל מומחיות רבת שנים בהגשת תביעות לפינוי שוכררים ומעניק מזה שנים רבות ייעוץ משפטי מקיף ומקצועי למשכירי דירות.

עורכת דין אודרי שמש רביע משמשת מזה כתשע שנים יועצת משפטית בעיריית תל אביב (בבית הצעירים במזא"ה 9 ) המהווה מוקד מידע וייעוץ בין משכירים ושוכרים בעיר.

הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ואנו נשמח לייעץ לכם באופן מקצועי תוך מתן שירות אדיב.

משרדנו מתמחה בהגשת תביעות דחופות לפינוי מושכר בכל רחבי הארץ. משרדנו ליווה ומלווה מאות לקוחות מרוצים מהגשת התביעה לפינוי ועד אכיפת פסק הדין בהוצאה לפועל ופינוי הדייר.

למשרדנו היכולת והאמצעים להגיש תביעת פינוי בתוך 24 שעות מרגע הפנייה אלינו!!!

אם אתם מעוניינים בקבלת ייעוץ משפטי לפינוי שוכר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו ולקבלת  הצעת מחיר הוגנת בגין הגשת תביעת פינוי, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו מענה בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

חוקים רלוונטיים:

חוק השכירות והשאילה, תשל"א-1971

חוק החוזים (חלק כללי), תשל"ג-1973

תקנות סדר הדין האזרחי, תשמ"ד-1981

תקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט - 2018

חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), תשל"א-1970

חוק החוזים האחידים, תשמ"ג-1982

תגיות:

 פינוי שוכר שלא משלם

פינוי מושכר

פינוי שוכר

עלות פינוי שוכר

פינוי שוכר מדירה

עלות פינוי שוכר

פינוי שוכר קורונה

פינוי שוכר לפני תום החוזה

תביעה לפינוי מושכר אגרה

פינוי שוכר ללא חוזה שכירות

דייר סרבן