Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

תרגום לאנגלית רישיון החזקה/שימוש בקנאביס רפואי ע"י נוטריון מוסמך

זקוקים לתרגום לאנגלית של רישיון החזקה/שימוש בקנאביס רפואי? משרדנו ערוך לבצע את תרגום רישיון קנאסיב רפואי ומתן אישור נוטריוני בתוך 24 שעות מרגע הפניה למשרדנו ובכל רחבי הארץ!!!

התרגום הנוטריוני של רישיון החזקה לקנאביס נעשה באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. 

להצעת מחיר לאישור רישיון שימוש בקנאביס ע"י נוטריון, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תרגום לאנגלית רישיון החזקה/שימוש בקנאביס רפואי ע"י נוטריון מוסמך

מה זה קנאביס רפואי?

קנאביס רפואי הידוע גם בכינויו גראס, מריחואנה, הוא הכינוי לחלקים שונים של צמח הקנאביס או חומרים טבעיים שבודדו מן הצמח, כפי שאלו ניטלים במסגרת טיפול רפואי.

במדינת ישראל הקנאביס מוגדר כסם תחת פקודת הסמים המסוכנים. עם זאת, בשל סגולות רפואיות מסוימות, משרד .הבריאות מאשר שימוש בקנאביס למטרות רפואיות

מי זכאי לקבל רישיון לשימוש רפואי בקנאביס?

נכון לשנת 2022 בישראל יש כ- 85,000 בעלי רישיון לקנאביס. ניתן לקבל קנאביס רפואי לטיפול במחלות הבאות כדי להקל על מצבם: פוסט טראומה, קוליטיס, קרוהן, כאבים נוירופאטיים, עבור תופעות הלוואי של טיפול כימותרפי, לשיכוך כאב של חולים עם סרטן גרורתי, טרשת נפוצה, אפילפסיה ועוד ועוד

רישיון שימוש רפואי בקנאביס

היחידה לקנביס לשימוש רפואי (היק"ר) היא הגוף המוסמך במשרד הבריאות לבחינת בקשות ולהנפקת רישיונות לאחזקה, שימוש ומחקר בסם מסוכן על פי פקודת הסמים המסוכנים.

היק"ר בוחנת את המלצות הרופאים לשימוש בקנביס למטרות רפואיות, בהתאם לנהלים שנקבעו.

להלן לינק לאתר משרד הבריאות בדבר התנאים להגשת בקשה לקבלת רישיון להחזקה ושימוש בקנביס:

https://www.health.gov.il/Services/Citizen_Services/Pages/kanabis.aspx/a/p

משרדנו מתמחה בהנפקת אישור נוטריוני של רישיון לשימוש בקנאביס רפואי בתוך 24 שעות!!!

 טיסה לחו"ל עם רישיון לקנאביס:
מתי נדרש תרגום נוטריון לרישיון של קנאביס? מה זה אישור נוטריון לשימוש בקנאביס רפואי?

חשוב להדגיש כי ישנן מדינות שיאפשרו החזקה ושימוש בכפוף להצגת רישיון מתורגם ע"י נוטריון וישנן מדינות שאינן מתירות בארצן שימוש של קנאביס רפואי ואף מדובר בעבירה.

לשם כך, חשוב מאוד לבדוק מה המדיניות של המדינה בחו"ל אליה אתם חפצים לטוס. רשימת המדינות משתנה מעת לעת ויש צורך לבחון זאת כל פעם מחדש.

אם אתם נוסעים למדינה שמתירה החזקת ושימוש קנאביס לצרכים רפואיים, תידרשו לשאת עליכם את הרישיון עם תרגום לאנגלית, כשהוא מאושר ע"י נוטריון מוסמך. יש מקומות שידרשו גם אישור אפוסטיל על האישור הנוטריוני לתרגום.

לשם כך, חשוב מאוד לפנות לנוטריון קנאביס רפואי אשר מכיר את המטריה ומוסמך לתרגם את הרישיון לקנאביס למדינה הרלוונטית בחו"ל לרבות הוצאת אישור אפוסטיל.

אם כן, רצוי לפני כל נסיעה לחו"ל שתבדקו היטב אילו מסמכים בדיוק נדרשים ממכם בחברת התעופה ובמדינה אליה אתם נוסעים ואנו נשמח לדאוג עבורכם להוצאת  האישור הנוטריוני לנשיאת קנאביס מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

 חשוב מאוד שתחזיקו עליכם את האישור הנוטריוני של הרישיון לקנאביס במשך כל זמן שהייתכם בחו"ל ותציגו אותו בכל פעם שתידרשו במדינה אליה טסתם.

רשימת המדינות משתנה מעת לעת ויש צורך לבחון כל פעם מחדש.

זקוקים לתרגום לאנגלית של רישיון החזקה/שימוש בקנאביס רפואי? משרדנו ערוך לבצע את תרגום רישיון קנאסיב רפואי ומתן אישור נוטריוני בתוך 24 שעות מרגע הפניה למשרדנו ובכל רחבי הארץ!!!

התרגום הנוטריוני של רישיון החזקה לקנאביס נעשה באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. 

להצעת מחיר לאישור רישיון שימוש בקנאביס ע"י נוטריון, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תגיות:

אישור נוטריון לשימוש בקנאביס רפואי

תרגום רישיון אישור קנאביס

בקשה לרישיון להחזקה ולשימוש בקנביס רפואי- משרד הבריאות

תרגום רישיון שימוש בקנאביס לאנגלית

אישור נוטריון רישיון החזקה/שימוש בקנאביס רפואי

אישור נוטריון לרישיון החזקה של קנאביס

תרגום נוטריון לשימוש בקנאביס רפואי

תרגום נוטריון לרישיון החזקת קנאביס

נוטריון לקנביס

נוטריון לרישיון קנאביס רפואי

שימוש קנאביס בחו"ל

קנביס בחו"ל

האם מותר לטוס עם קנאביס רפואי?

רישיון קנאביס באנגלית

טיסה עם קנאביס רפואי

שימוש בקנאביס בחו"ל

נוטריון לקנאביס

תרגום נוטריוני קנאביס