Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

נוטריון ישראלי בדובאי | An Israeli notary in Dubai   

זקוקים לשירותיו של נוטריון ישראלי בדובאי? זקוקים לשירותיו של נוטריון ישראלי באיחוד האמירויות?זקוקים לשירותיו של נוטריון ישראלי בחו"ל? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון ישראלית מספקת אישורים נוטריונים באיחוד האמירויות בהתאם לחוק ולתקנות הנוטריונים. לקבלת הצעת מחיר לשירות אישור נוטריון ישראלי בדובאי או בחו"ל בהתאם לחוק, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות!  להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

נוטריון ישראלי בדובאי | An Israeli notary in Dubai 

 משרדנו ערוך לבצע עבודות נוטריוניות באיחוד האמירויות הכולל בין היתר את דובאי, אבו דאבי ועוד.

כך לצורך העניין, משרדנו יכול לעניק לכם שירות נוטריוני של תרגום מסמכים עסקיים ומסמכים אישיים לצורך ביצוע חוזים והתקשרויות בכל איחוד האמירויות לרבות אישור העתק דרכון לדובאי, אישור נוטריון לכתובת מגורים בדובאי, אישור נוטריוני של ייפוי כוח בדובא,  תרגום נוטריון לתוכנית עסקית לאיחוד האמירויות, אישור נוטריון ליציאת קטין לדובאי ועוד ועוד.

אישור אפוסטיל למדינות איחוד האמירויות:

משרדנו גם מעניק שירותי אפוסטיל וואישור בית משפט ומשרד החוץ בחותמת אפוסטיל.

 היקף סמכותו של נוטריון ישראלי לבצע פעולות נוטריוניות בחו"ל:

בהתאם לחוק הנוטריונים, התשל"ו – 1976  נוטריון ישראלי רשאי לעשות פעולה נוטריונית מחוץ לישראל, וזאת כאשר לפעולה הנוטריונית יש זיקה ובכפוף למגבלות חוקיות שייתכן וקיימות באותה מדינה.

תמיכה נוספת לפעולה משפטית זו נתקבלה ע"י משרד המשפטים ביום 8.3.2011 במסגרתה נקבע, בין היתר כי נוטריון ישראלי רשאי להגיע לבית לקוח מחוץ לגבולות ישראל בהתאם למגבלות מסויימות, כך לצורך העניין כאשר לפעולה המשפטית הרלוונטית יש זיקה למדינת ישראל ובלבד שהשלמת הפעולה תבוצע במשרדו של הנוטריון על פי תקנה 26(ב) לתקנות הנוטריונים.

אם כן ולצורך הדוגמא, כאשר אדם שוהה בחו״ל ומעוניין למכור נכס בישראל ולחילופין לרכוש נכס בישראל, הוא יוכל לחתום בחו"ל על מסמכים כגון ייפוי כוח  למול נוטריון ישראלי.

משרדנו ערוך להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב במחיר הוגן למן תחילת ההליך ועד סופו. 

זקוקים לשירותיו של נוטריון ישראלי בדובאי? זקוקים לשירותיו של נוטריון ישראלי באיחוד האמירויות?זקוקים לשירותיו של נוטריון ישראלי בחו"ל? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון ישראלית מספקת אישורים נוטריונים באיחוד האמירויות בהתאם לחוק ולתקנות הנוטריונים. לקבלת הצעת מחיר לשירות אישור נוטריון ישראלי בדובאי או בחו"ל בהתאם לחוק, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות!  להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

פרטי קשר של השגרירות הישראלית באבו דאבי:

Etihad Towers 3, Abu Dhabi, UAE

971-224558807+

קונסוליה בדובאי:

Index Tower, Dubai, UAE

תגיות:

נוטריון ישראלי באבו דאבי

נוטריון ישראלי באיחוד האמירויות

נוטריון ישראל בקנדה

נוטריון ישראלי בדובאי

נוטריון ישראלי בצרפת

נוטריו ישראלי בפריז

נוטריון ישראלי באירופה

נוטריון ישראל באירופה

נוטריון ישראלי בקליפורניה

נוטריון ישראלי בפלורידה

נוטריון ישראלי באריזונה

נוטריון ישראלי בברוקלין

נוטריון ישראלי במנהטן

נוטריון ישראלי בקווינס

נוטריון ישראלי בלונדון

נוטריון ישראלי באנגליה

נוטריון ישראלי בקפריסין

נוטריון ישראלי בארצות הברית

חותמת אפוסטיל ניו יורק

הקונסוליה הכללית של ישראל בניו יורק

אישורים נוטריונים

אישור נוטריון מחוץ לישראל