Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

תרגום נוטריוני של חוזים במחיר הוגן

זקוקים לתרגום נוטריוני של חוזה משפטי? זקוקים לתרגום מסמכים של פסק דין? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי הנוטריון בכל רחבי הארץ לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. שרות מהיר עד הבית. אימות, אישור עריכת מסמכים משפטיים ועוד.

להצעת מחיר לאישור מסמך נוטריוני עד לבית הלקוח, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תרגום נוטריוני של חוזים במחיר הוגן

מה זה חוזה משפטי?

חוזה הוא מסמך משפטי המסדיר את רצונם של שני צדדים כשירים או יותר להתקשר בעסקה מסוג כלשהו. לאחר שהצדדים חתמו על ההסכם הרי שהוא מחייב אותם משפטית. במידה וצד מפר את ההתחייבויות שלקח על עצמו בחוזה, עשוי הצד הנפגע להיות זכאי לסעדים שונים כגון, ביטול החוזה ו/או פיצוי כספי ו/או אכיפת ההסכם.

ישנם סוגים שונים של חוזים ולמעשה בכל תחום משפטי ניתן למצוא הסכמים שיש לתרגמם ולאשר אותם ע"י נוטריון. כך למשל בתחום המקרקעין לעיתים יש צורך לתת אישור נוטריוני להסכם מכר דירה או תרגום נוטריוני לחוזה שכירות וכן תרגום נוטריוני להסכם קומבינציה וכיו”ב. בתחום המשפט המסחרי ניתן למצוא תרגום נוטריוני לחוזה משקיעים או תרגום נוטריוני להסכם זכיינות וכן תרגום נוטריוני לחוזה שותפות ועוד. 

מתי דרוש תרגום נוטריוני של חוזה?

תרגום נוטריוני הוא הלכה למעשה מלאכת מחשבת של ממש הדורשת דיוק, מקצועיות וניסיון בוודאי כאשר מדובר בתרגום מסמכים משפטיים כמו תרגום חוזים, שכן נדרשת הבנה משמעותית של מושגים משפטיים ודיוק ברמה גבוהה מאוד של תרגום.

הידע המקצועי והמשפטי שרכשה עו"ד אודרי שמש רביע עם השנים מסייע לה לקחת את התרגומים של החוזים צעד אחד קדימה והופכים את שירותי הנוטריון במשרדנו לאיכותיים ומקצועיים וזאת מבלי להתפשר על עמידה בזמנים.

דוגמאות למתי תרגום נוטריוני של חוזה משפטי עשוי לסייע:

תרגום נוטריוני של חוזה שכירות יכול לסייע לבני זוג שהינם ידועים בציבור ומעוניינים לעשות רילוקישיין או כאשר לאחד מן הצדדים יש אזרחות באותה מדינה והוא מעוניין שמתוקף אותה אזרחות ומתוקף חוזה השכירות המתורגם או הסכם יחסי הממון המתורגם תוכח הזוגיות ביניהם, כך שגם בן הזוג שלו יקבל מעמד ו/או ויזה באותה מדינה.

דוגמא נוספת היא כאשר שני הצדדים מעוניינים להתקשר בהסכם מסויים, אך אחד מן הצדדים אינו יודע קרוא וכתוב בשפה העברית. במצב כזה יש צורך בתרגום נוטריוני של ההסכם, שכן מהימנות התרגום והאישור הנוטריוני הינם ברמת אמינות גבוה כשל נאמן למקור ועשויים למנוע מחלוקות עתידיות בין הצדדים לחוזה.

כמו כן,  בהרבה מקרים יש צורך בשירות תרגום חוזים ומסמכים הקשורים בקבלת רישיונות, הטבות ואישורים שונים שיכולים לאפשר לאותו אדם שימוש בזכויות המגיעות לו.

מי מוסמך לבצע תרגום נוטריוני של חוזה?

יש להסתייע אך ורק בנוטריון מורשה שהוסמך לכך מטעם המחלקה לרישוי נוטריונים במשרד המשפטים. יש לתת את תשומת הלב לכך שהנוטריון הינו בהכרח עורך דין, אך לא כל עורך דין אכן מורשה לפעול כנוטריון.

חשיבות תרגום חוזה ומסמכים משפטיים ע"י נוטריון מקצועי אשר בקיא בשפה המשפטית:

השפה המשפטית מכילה מונחים מורכבים מעולם המשפט ולכן כאשר אדם נדרש להציג מסמך משפטי במדינה שונה, על התרגום להיות מקצועי ומטעם גורם ששולט בשפת המסמך ואשר בקיא בניואנסים המשפטיים ובשפה המשפטית.

כאמור, לעו"ד ונוטריון אודרי שמש רביע ניסיון רב שנים בתרגום ואישור נוטריוני של חוזים שונים ואני אשמח לסייע לכם בכל אישור ותרגום הדרוש לכם, תוך מתן שירות מקצועי, מהיר, אדיב והכל במחיר הוגן.

דוגמאות לסוגים נוספים של תרגום מסמכים משפטיים שמשרדנו מתרגם ונותן אישור נוטריוני:
  • תרגום נוטריוני של פסק דין: לעיתים קרובות משרדנו מתרגם פסקי דין של בית משפט השלום, בית המשפט המחוזי ובית המשפט העליון כמו גם תרגום נוטריוני של פסק דין של בית המשפט לענייני משפחה כמו גם פסקי דין של יתר בתי המשפט. במקרים של תרגום נוטריוני של פסק דין יש לעיתים גם לאשר את פסק הדין בחותמת אפוסטיל של משרד החוץ בירושלים, שירות שמשרדנו מעניק בתוספת תשלום.
  • תרגום נוטריוני של כתבי טענות שונים: בנוסף לתרגום חוזים, משרדנו מתרגם גם כתבי טענות שונים כגון תרגום נוטריוני של כתב תביעה ותרגום נוטריוני של כתב הגנה
  • תרגום נוטריוני של בקשה בכתב שהוגשה לבית המשפט.
  • תרגום נוטריוני להחלטות שניתנו ע"י בית המשפט: משרדנו גם מוסמך ליתן אישור נוטריוני לבקשות שונות בכתב אשר הוגשו לבתי המשפט השונים.
  • תרגום נוטריוני לתצהיר: לעיתים קרובות משרדנו מתרגם ומאשר נוטריונית תצהירים שונים בין אם הוגשו לבית המשפט ובין אם לאו.
  • תרגום נוטריוני של חוק.
  • תרגום נוטריוני של פסיקה משפטית.
  • תרגום נוטריוני של מאמר משפטי.
  • תרגום נוטריוני של עדות.
  • תרגום נוטריוני של חקירה נגדית.
  • תרגום נוטריוני של צו ירושה.
  • תרגום נוטריוני של צו קיום צוואה.
  • תרגום נוטריוני של תצהיר הסתלקות מירושה.
  • תרגום נוטריוני של צו הבאה.
  • תרגום נוטריוני של תקנון חברה.
  • תרגום נוטריוני של תעודת התאגדות.
בין השירותים הנוטריונים הנוספים אותם משרדינו מספק ניתן לראות: 

אישור נוטריוני של מסמכים פיננסיים, אישור נוטריוני של טופס 106, אישור נוטריוני של תלושי שכר, אישור נוטריוני של תעודת לידה, אישור נוטריוני של חשבון חשמל, אישור נוטריוני של חשבון ארנונה, אישור נוטריוני של חשבון גז, תרגומים משפטיים, תרגומים נוטריונים, שירותים נוטריונים ועוד ועוד.

זקוקים לתרגום נוטריוני של חוזה משפטי? זקוקים לתרגום מסמכים של פסק דין? אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי הנוטריון בכל רחבי הארץ לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. שרות מהיר עד הבית. אימות, אישור עריכת מסמכים משפטיים ועוד.

להצעת מחיר לאישור מסמך נוטריוני עד לבית הלקוח, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תגיות:

תרגום מסמכים משפטיים.

תרגום נוטריוני של חוזה.

תרגום נוטריוני של הסכם.

תרגום נוטריוני של חוזה שכירות.

תרגום של חוזה.

תרגום נוטריוני של תצהיר.

תצהיר נוטריוני של כתב תביעה.

תצהיר נוטריוני של כתב תביעה.

תצהיר נוטריוני שלל בקשה בכתב.

תרגום נוטריוני של פסק דין.

תרגום נוטריוני של הסכם יחסי ממון.

תרגום נוטריוני של הסכם טרום נישואין.

תרגום של הסכם תרגום של חוזה שכירות

תרגום נוטריוני של חוק.

תרגום נוטריוני של פסיקה.

תרגום נוטריוני של מאמר משפטי.

תרגום נוטריוני של עדות.

תרגום נוטריוני של חקירה נגדית.

אימות חתימה בפני נוטריון ליפוי כח כללי (אדם מוגבל, אדם בבית חולים).

אימות חתימה עד הבית

אימות חתימה של נוטריון

אימות חתימה ליפוי כח בנק למשכנתאות.

יפוי כח בלתי חוזר.

אימות חתימה ליפוי כח נוטריון – רכישת דירה.

אישורי נוטריון על אימות חתימה.

אישור צוואה ע”י נוטריון.

אימות הסכם ממון טרום נישואין ע”י נוטריון.

תצהירים נוטריונים.

אישור נוטריון של אישורי אפוסטיל.

תרגום נוטריוני (עברית/אנגלית).

אישורי חיים.

תרגום מסמכים ציבוריים.

אישור נוטריוני לתרגום מסמכים לרשות המיסים לתושבי חוץ.

תרגום מסמכים פרטיים – תעודת נישואין, תעודת גירושין, אישור העתק, אישורי הסכמי ממון ועוד.

הכנת כתבי-הרשאה / יפויי כח למיניהם.

תרגום נוטריוני הביטוח הלאומי.

תרגום מסמכים מהביטוח הלאומי.

תרגום נוטריוני לאנגלית של תעודת תואר בוגר אוניברסיטה ומכללה.

תרגום תעודות תרגום עברית אנגלית דחוף.

תרגום עם אישור נוטריוני.

תרגום נוטריוני של תקנון חברה.