Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

תרגום נוטריוני לאנגלית מחיר

זקוקים לתרגום נוטריוני לאנגלית? משרדנו ערוך להכין אישור נכונות תרגום נוטריוני לאנגלית בכל רחבי הארץ ובחו"ל והכל בזמינות מירבית! אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי נוטריון לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. שרות מהיר עד הבית. אימות, אישור עריכת מסמכים משפטיים ועוד.

להצעת מחיר לאישור תרגום נוטריוני לאנגלית עד לבית הלקוח, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

תרגום נוטריוני לאנגלית מחיר

מעוניינים לתרגם מסמך נוטריוני? משרדנו מציע למגוון לקוחותיו שירותי תרגום נוטריוני באנגלית ותרגום נוטריוני מעברית לאנגלית. משרדה של עו"ד ונוטריון אודרי שמש רביע מומחה בתרגום נוטריוני לשפה האנגלית ומספק את כל שירותי הנוטריון בשפה האנגלית. עו"ד אודרי שמש רביע התגוררה מספר שנים בניו יורק ומייצגת לקוחות מאירופה ומארצות הברית. במסגרת עבודתה היא מנסחת , עורכת ומתרגמת מסמכים רבים כגון הסכמים ומסמכים משפטיים רבים ומתמחה בתרגום נכונות של מסמכים הקשורים לרילוקיישן. עו"ד ונוטריון אודרי שמש רביע מאמתת נכונות תרגומים של מסמכים משפטיים וכן מסמכים מורכבים אחרים לרבות מסמכים רפואיים המצריכים שליטה גבוהה בשפה האנגלית.

שירות ייחודי וחדש- משרדנו ערוך לקבל את המסמכים במייל באונליין ואנו דואגים להחזיר לכם את התרגום חתום בדואר או באמצעות שליח.

נוטריון דובר אנגלית:

במידה ודרושים לך שירותי נוטריון מקצועיים באנגלית, חשוב ביותר לפנות לנוטריון אשר שולט בשפה העברית ובשפה האנגלית. רק נוטריון ששולט בשתי השפות מסוגל לבצע עבודה מדוייקת ומקצועית של תרשום המסמך ואישורו כנוטריון. שליטה מלאה בשפות מאפשרת לנוטריון לשים לב לדקויות   ולהביו שליטה זו הכרחית היכן שמדובר במסמכים משפטיים בעלי מנחים משפטיים ונפקויות משפטיות המביאות לידי ביטוי זכויות והשלכות משפטיות, כך לצורך הדוגמא כאשר מדובר במסמכים המוגשים למוסדות ציבוריים, כגון תעודות נישואין או תעודות גירושין כמו גם מסמכים רשויות הגירה, לבתי משפט ולמוסדות אקדמיים ולצורך קבלת אזרחות.

עו"ד ונוטריון אודרי שמש רביע שולטת בשפה האנגלית כשפת אם והאישורים הנוטריונים הניתנים על ידה עוברים הליך מוקפד של בדיקת רמת התרגום והכל תוך מתן עבודה מקצועית ומדוייקת.

אישור נוטריון לנכונות תרגום מסמך באנגלית

מדובר במקרה בו לקוח פונה אל נוטריון על מנת לתרגם מסמך מסוים,על מנת לבצע את התרגום חייב הנוטריון או מישהו מטעמו לדעת את שפת המקור ושפת התרגום של המסמך ברמה גבוהה כשל שפת אם. מאחר ותרגום נוטריוני מהווה הוכחה לאמיתות התרגום, ניתן להשתמש במסמך תרגום נוטריוני מול גופים מוסדיים רבים בבתי המשפט.

המקור החוקי לכך מצוי בסעיף 19 לחוק הנוטריונים הקובע כי אישור נוטריוני מהווה ראיה מספקת בהליך משפטי.  לפיכך, המחוקק קבע כי רק נוטריון יהא מוסמך להפיק אישור תרגום נוטריוני שיהיה לו מעמד רשמי.

תרגום נוטריוני מאנגלית ולאנגלית - מסמכים לאישור נוטריון באנגלית:

להלן מספר דוגמאות לאישורי נוטריון באנגלית שמשרדנו מומחה בתרגומם:

תארים אקדמיים, תעודת הכשרה, דרכון, תעודת בגרות, אישור ותרגום נוטריון לאנגלית של תעודת בגרות, תעודת זהות, תעודת אזרחות, תעודת יושר, תעודת שינוי שם, רישיון רכב, דרכון, תעודת תושב ארעי, אשרת שהייה,תעודת רישום חברה, ויזה, תעודת נישואין, אישור ותרגום נוטריוני של חוזה שכירות, אישור ותרגום נוטריוני של צו קיום צוואה, אישור ותרגום נוטריוני של צו קיום צוואה, אישור ותרגום נוטריוני של צוואה, אישור ותרגום נוטריוני של פסק דין, אישור ותרגום נוטריוני של החלטה של בית משפט, אישור ותרום נוטריון לאנגלית תעודת לידה, אישור ותרגום נוטריון תעודת נישואין, אישורי הכנסה, תעודת רווקות, תעודת גירושין, תעודת לידה, תעודת פטירה, תמצית רישום ממשרד האוכלוסין, תמצית רישום פלילי,  תעודת שחרור,  תעודת עוסק מורשה, אישור ניהול ספרים, שינוי שם חברה,  אישור ניהול חשבון בנק, תעודת בגרות,  דיפלומה, תעודה מקצועית, תעודת הכשרה, בקשה לאזרחות, בקשת ויזת סטודנט, צו קיום צוואה,רישיון נהיגה. תרגום לאנגלית ואישור נוטריון רישיון החזקה/שימוש בקנאביס רפואי, תרגום נוטריון לחשבון חשמל, תרגום נוטריון לחשבון טלפון, תרגום נוטריון מסמך מהבנק, תרגום נוטריון לייפוי כוח, תרגום תעודת יושר ממשטרת ישראל.

הרשימה הנ"ל אינה ממצה וסגורה ומשרדנו ערוך לתרגם ולאשר נוטריונית כל מסמך אחר וזאת בצורה מקצועית ומדוייקת.

שירותי נוטריון באנגלית דרך המייל:

ניתן לפנות למשרדנו על מנת לקבל את שירות הנוטריון באנגלית הן דרך המייל/הוואטסאפ ובנייד. קיימת אפשרות לשלוח אלינו את המסמך באמצעות המייל ואנו ניתן הצעת מחיר לגבי השירותים הנוטריונים.

מה חשוב לבדוק לפני מתן שרות התרגום הנוטריוני?

חשוב לבדוק עם הרשות או המוסד שדורש את שרותי התרגום את סוג האישור הנוטריוני. למשל, ישנם גופים שמסתפקים באישור תרגום נוטריוני אחד בעבור מספר מסמכים וישנם רשויות או גופים שדורשים אישור נוטריוני נפרד לכל מסמך.

 במידה ורוצים לעשות שימוש במסמך הנוטריוני המתורגם לאנגלית כלפי גוף או מוסד מחוץ לארץ נדרש לעיתים לספק גם אישור אפוסטיל על גבי המסמך הנוטריוני המתורגם.

 אפוסטיל נועד לאשר את סמכויות הנוטריון לאשר מסמכים נוטריונים ולמעשה מאשר שהנוטריון החתום על המסמך הוא אכן נוטריון מוסמך על פי המדינה שהנפיקה לה את האפוסטיל.

מחיר תרגום נוטריון אנגלית – עלות תרגום נוטריוני- כמה עולה אישור תרגום נוטריוני:

מחיר אישור נכונות התרגום הינו קבוע על פי חוק ומעוגן בחוק הנוטריונים. לפיכך, שירות של אישור הנוטריון לתרגום הינו קבוע. התעריף מתעדכן כיום אחת לשנה, וניתן לבדוק את התעריף המעודכן לשירות של תרגום נוטריוני בחוק הנוטריונים ובמשרד המשפטים לפני שפונים לקבלת שירות שכזה.

עם זאת, התשלום עבור התרגום עצמו אינו כלול בתעריפים אלו, כך שבמקרה כזה נוטריון יכול לגבות שכר טירחה לפי הנסיבות עבור שירות זה, כמו משרד תרגום מקצועי. עלות תרגום מעברית לאנגלית נגזר מהעבודה שמדובר בתרגום מעברית לאנגלית וממספר המילים אותן יש לתרגם.

נכון לשנת 2021, העלות של תרגום נוטריוני (לפני הוספת מע"מ) היא:

עד מאה המילים הראשונות בתרגום –  209 ש"ח

לכל מאה מילים נוספות או חלק מהן, עד אלף מילים – 165 ש"ח

לכל מאה מילים נוספות או חלק מהן, מעל אלף המילים הראשונות – 80 ש"ח

ניתן במעמד אחד יותר מאישור אחד לאותו תרגום, לכל אישור נוסף על האישור הראשון – 66 ש"ח

עו"ד ונוטריון אודרי שמש רביע מוסמכת להפיק את האישורים הנוטריונים הנדרשים לרבות תרגום נוטריוני מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית. משרדנו ערוך לספק את האישורים במהירות ובשירות מהיר ואדיב.

זקוקים לתרגום נוטריוני לאנגלית? משרדנו ערוך להכין אישור נכונות תרגום נוטריוני לאנגלית בכל רחבי הארץ ובחו"ל והכל בזמינות מירבית! אודרי שמש רביע, עו"ד ונוטריון מתמחה במתן כל שירותי נוטריון לרבות תרגום נוטריוני באופן מקצועי, יעיל ובהתחשבות מלאה בצרכי ונוחות הלקוח. שרות מהיר עד הבית. אימות, אישור עריכת מסמכים משפטיים ועוד.

להצעת מחיר לאישור תרגום נוטריוני לאנגלית עד לבית הלקוח, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת בתוך מספר דקות! להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

 השפה האנגלית- ההיסטוריה של האנגלית:

אנגלית (באנגלית: English) השפה האנגלית היא שפה ממשפחת השפות הגרמאניות שמקורה באנגליה, והיא אחת השפות המדוברות ביותר בעולם. השפה רכשה לה מעמד דומיננטי והיא השפה המרכזית והרשמית בארצות רבות. אנגלית נלמדת ומובנת יותר מכל שפות העולם, משמשת שפה שנייה ושפה רשמית במדינות רבות, ולרוב מוגדרת כ"לינגואה פרנקה" בזכות השפעתה העצומה בתחומים רבים.

על־פי הערכות, יש בעולם בין 500 מיליון ל־1.8 מיליארד דוברי אנגלית ברמה כלשהי, בין כשפת אם או כשפה שנייה. מתוכם, בין 300 ל־450 מיליוני בני אדם מדברים אנגלית כשפת אם.אנגלית היא השפה השלטת במדע, באקדמיה, בתקשורת, בעסקים, בתעופה, בים, בדיפלומטיה, בתיירות, בבידור, במחשבים ובאינטרנט. התפשטות השפה והשפעתה גברו בימי הזוהר של האימפריה הבריטית, אך לא פסקו גם בעת שזו דעכה, בין היתר עקב התעצמותה של ארצות הברית מבחינה מדינית, צבאית, כלכלית, מדעית, טכנולוגית ותרבותית. השפה האנגלית היא השפה הרשמית בבריטניה, אירלנד, קנדה, ניו זילנד, מלטה, הודו, פקיסטן, הפיליפינים, סינגפור, ובמספר מדינות באפריקה, באמריקה הלטינית ובאיי אוקיאניה.בארצות הברית ובאוסטרליה השפה האנגלית לא מוגדרת שפה רשמית, אך השפה האנגלית משמשת את ממשלותיהן ואת תושביהן יותר מכל שפה אחרת.

להלן שירותים נוספים שמשרדנו מעניק במסגרת התרגום הנוטריוני מאנגלית לעברית ומעברית לאנגלית:

תרגום וחותמת נוטריון – אנגלית

תרגום וחותמת נוטריון של מסמכים לאנגלית – ארצות הברית, קנדה, בריטניה

כמה עולה תרגום וחתימת נוטריון לאנגלית

תרגום לאנגלית

תרגום מעברית לאנגלית – כיצד הוא מתבצע והיכן נכון לקבלו

כמה עולה שירות של תרגום מעברית לאנגלית

נוטריון תרגום לאנגלית איך מתבצע

לאיזה שפות הנוטריון מתרגם

מה העלות של אישור תרגום נוטריוני לאנגלית

איזה סוגי מסמכים מתרגם נוטריון באנגלית

מחיר אישור תרגום נוטריוני

נוטריון בשפה האנגלית

נוטריון-תרגום לאנגלית

תרגום נוטריון לאנגלית

נוטריון באנגלית

תרגום נוטריוני עברית אנגלית

תרגום נוטריוני לאנגלית מחיר

אישור העתק נוטריוני של דרכון - מעודכן לשנת 2021

תרגום או אישור העתק דרכון נוטריוני

אישור העתק של דרכון

אישור דרכון ע"י נוטריון

אישור דרכון נוטריון

העתק נוטריוני של דרכון

אימות דרכון נוטריון

נוטריון העתק של דרכון

העתק מאושר של דרכון

ייפוי כוח נוטריוני של משכיר

ייפוי כוח של משכיר על ידי נוטריון

 תרגום הסכם שכירות על ידי נוטריון