Audrey

Shemesh

Ravia

Law - Office

 

About Us

Our Office is a Boutique Law Office Specialized in Civil And commercial Law Including Execution Law, Real Estate, Labor Law and Succession Law. In Addition we have unique knowledge and experience of Asset Tracking and finding lost bank accounts in Israel and Europe.

ייפוי כוח מתמשך- מגן עליכם בעת הזקנה

 

עו"ד אודרי שמש רביע בעלת ניסיון רב בעריכת ייפוי כח מתמשך והיא נמנית על עורכי הדין הראשונים שהוסמכו לעריכת ייפוי כח מתמשך. כתוצאה מכך, עורכת הדין אודרי שמש רביע צברה ניסיון וידע רב אשר מקנה ללקוחותיה את השקט הנפשי ואת הידיעה שהם בידיים טובות.

עו"ד אודרי שמש רביע מתמחה בהכנת ייפוי כח מתמשך בפריסה ארצית ומלווה את תהליך הגשת המסמך והפקדתו אצל האפוטרופוס הכללי באופן מקוון, תוך מתן ייעוץ מקצועי ומשפטי מקיף.

 ליצירת קשר עם משרדנו ולקבלת  הצעת מחיר הוגנת בגין עריכת ייפוי כח מתמשך, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו מענה בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

ייפוי כוח מתמשך- מגן עליכם בעת הזקנה

מהו ייפוי כוח מתמשך:

במהלך שנת 2016, התקבל בכנסת תיקון 18 לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, התשכ"ב- 1962.

התיקון קבע, הליך משפטי חדש בשם "ייפוי כוח מתמשך" שמטרתו לסייע ולתמוך באדם שאיבד את כשירותו ו"אינו מבין בדבר" לתכנן את עתידו בכל תחום שיבחר – רכושי/כלכלי, רפואי או אישי.

ההליך המשפטי של ייפוי כח מתמשך מאפשר לאותו אדם למנות מיופה כוח שיהיה מוסמך לפעול בשמו בעתיד, כשלא יוכל עוד לקבל ולבצע החלטות בענייניו בעצמו.

חשוב מאוד לדעת! 

יש לערוך את ייפוי הכח המתמשך אך ורק אצל עורך דין  שעבר הכשרה של האפוטרופוס הכללי  וקיבל אישור והסמכה ממשרד המשפטים.

למי מיועד ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי הכוח המתמשך מיועד לכל אדם בגיר (מעל גיל 18), שרוצה לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד, ובלבד שהוא מבין את המשמעות, המטרות והתוצאות של מתן ייפוי הכוח המתמשך.

באילו נושאים יכול לחול ייפוי כוח מתמשך?

הממנה (מייפה הכח) יכול לבחור בהתאם לרצונו ולהוראות החוק באיזה עניין או עניינים יחול ייפוי הכוח המתמשך.

ייפוי הכח המתמשך יכול לחול בשלושה נושאים עיקריים:

ייפוי כוח מתמשך בעניינים האישיים – מתייחס  לרווחתו האישית של האדם, לצרכיו היומיומיים, למקום מגוריו, לבריאותו, לענייניו הגופניים, הנפשיים או החברתיים.

עניינים אישיים כוללים גם עניינים רפואיים, אך ניתן גם לערוך "ייפוי כוח רפואי" שמתייחס לעניינים הבריאותיים בלבד.

ייפוי כוח מתמשך בעניינים הרכושיים  - מתייחס לטיפול בכלל נכסיו, כספיו והתחיבויותיו של האדם.

טופס הנחיות מקדימות:

הממנה יכול לקבוע רק קביעה כללית כי מיופה הכוח הוא האדם המוסמך לקבל בשמו החלטות עתידיות ולהשאיר לו את שיקול הדעת לגבי תוכן ההחלטות, או שהוא יכול לפרט מהו רצונו לגבי תוכן ההחלטות שיתקבלו בנושאים השונים וזאת באמצעות קביעת "הנחיות מקדימות".

לדוג' הממנה(מייפה הכח)יכול לקבוע שהוא מעדיף שרופא מסויים יטפל בו ואת סוג הטיפול המועדף עליו במידת הצורך. כמו כן,  הוא יכול לקבוע היכן יתגורר והאם הוא מייפה את כוחו של הממונה למכור את ביתו /להשכירו בהתקיים נסיבות מסוימות או להנחות אותו להשקיע את כספיו בדרך מסוימת.

אם לא ניתנו הנחיות מקדימות מפורשות על מיופה הכוח לברר מהו רצונו העכשווי של הממנה ואם לא ניתן לבררו, מה היה רצונו המשוער בעבר תוך התחשבות בהשקפת עולמו ובאורח חייו.

ייפוי הכח המתמשך מגן עליכם בעת הזקנה:

החוק מעניק לכם כבר עכשיו את החופש לבחור את מיופה הכוח שלכם.  חשוב שמיופה הכח שלכם יהיה אדם אמין ושאתם סומכים עליו. אדם שנוהג באחריות גם בחייו האישיים.

אותו מיופה כח יכול להיות בן משפחה קרוב או רחוק, חבר או חברה וגם איש מקצוע כזה או אחר שיוכל לטפל בעניינכם, כגון רואה חשבון או עורך דין.

אם כן, לאחר שמצאתם מיופה כח או מספר מיופי כח שאתם סמכים עליהם שיטפלו בעניינכם, אתם יכולים לערוך את ייפוי הכח באופן כזה שיגן עליכם בעת הזקנה ולכשכשירותכם תפגע.

כאמור, אתם יכולים כבר עתה לתת למיופה הכח הוראות ברורות ומדוייקות איך  שחייכם יתנהלו באופן שישמור על בריאותכם, רכושכם ושגרת חייכם.

כלי זה של ייפוי כח מתמשך מאפשר לכם להגן ולשמור על כל תחום ותחום בחייכם תוך מתן הוראות מדוייקות כיצד לנהוג עמכם ביום הפקודה.

מעבר לוודאות ולביטחון שאנו נמשיך להיות אחראים לגורלנו, הרי שייפוי הכח המתמשך נותן שקט נפשי ליתר בני המשפחה, שכן בעת שהוא ייכנס לתוקף, ייחסכו מהם התמודדויות ביורוקרטיות רבות וביניהן, הגשת פרטה, טופס סל מחייה ודוחות כספיים מידי שנה בפיקוחו המלא של האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים.

כמו כן, ייחסכו מבני המשפחה התמודדות על זהות האחראי על רווחתו של יקירם וכן התלבטויות מהותיות בהחלטות מהותיות כגון היכן היה רוצה לגור/היכן היה רוצה להשקיע את כספו וכן הלאה וכן הלאה.

להלן קישור למאמר מקיף ועדכני אודות ייפוי כוח מתמשך לשנת 2021:

https://www.audreylaw.co.il/index.php/en/2020-02-16-17-04-22/2020-02-12-17-28-6.html

מחיר- ייפוי כוח מתמשך:

מכיוון שמשרד המשפטים לא קבע תעריף מחייב או מומלץ לצרכן, הרי שכל עורך דין שהוסמך לערוך ייפוי כח מתמשך יכול לדרוש שכר טרחה כראות עיניו.

לרוב, טווח המחירים לעריכת ייפוי כח מתמשך נע בין 2,500 ₪ +מע"מ  ועד ל 8,000 ₪ + מע"מ, כאשר המחיר עולה ככל שהמורכבות של ייפוי הכח המתמשך גדלה.

בנסיבות אלה, חשוב מאוד לשים דגש על רמת המקצועיות, הידע והניסיון של עורך הדין במטרה שהוא יוכל לנסח את ייפוי הכח המתמשך באופן מפורט ומקיף, המביא לידי ביטוי את רצונותיו של הלקוח באופן המדוייק ביותר.

ליצירת קשר עם משרדנו ולקבלת הצעת מחיר הוגנת בגין עריכת ייפוי כח מתמשך, שלחו לנו  הודעה בווטסאפ או התקשרו לנייד 050-8684663 ותקבלו מענה בתוך מספר דקות! 

להודעת ווטסאפ לחץ על הלינק  הבא: 

 

הוראות החוק הרלוונטיות:

חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, התשכ"ב- 1962.

תקנות הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (ייפוי כוח מתמשך, הנחיות מקדימות לאפוטרופוס ומסמך הבעת רצון), תשע"ז-2017.

תגיות:

כמה עולה להכין ייפוי כח מתמשך

ייפוי כח מתמשך אונליין

ייפוי כח מתמשך online

טופס ויתור סודיות ייפוי כח מתמשך

הפעלת ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך חוק

ייפוי כוח מתמשך מקוון

ייפוי כוח מתמשך עלות

ייפוי כוח מתמשך שכר טרחה